موفقیت درمان ۳۵ درصدی ناباروری در شیراز

میزان موفقیت درمان ناباروری در بیمارستان مادر و کودک شیراز به ۳۵ درصد رسید.

موفقیت درمان ۳۵ درصدی ناباروری در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی مادر و کودک شیراز در مراسم نکوداشت ۱۰ سال فعالیت فاخر بیمارستان خیریه فوق تخصصی و خیریه مادر و کودک غدیر شیراز، گفت: تا چند سال گذشته میزان موفقیت درمان ناباروری در جهان ۱۵ تا ۲۰ درصد بود، اما درصد موفقیت درمان ناباروری در این بیمارستان به ۳۵ درصد رسیده که بسیار امیدوارکننده است.

محمدرضا پنجه‌شاهین افزود: در مدت یک دهه اخیر ۳۵ هزار ویزیت ناباروری در بیمارستان فوق تخصصی مادر و کودک غدیر انجام شده است.

وی گفت: درمان بیماری نازایی که در بیمارستان مادر و کودک به عنوان تنها بیمارستان تخصصی جنوب کشور انجام می‌شود و نیازمند حمایت خیران و مسئولان متولی است که امیدواریم این مهم مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی مادر و کودک شیراز افزود: هیئت امناء و هیئت مدیره بیمارستان هیچ حقوقی و مزایای در رابطه با ارائه خدمت در این بیمارستان فوق تخصصی خیریه دریافت نمی‌کنند.

رئیس هیئت امنای بیمارستان فوق تخصصی مادر و کودک غدیر شیراز نیز گفت: برخی از خدماتی که در این بیمارستان ارائه می‌شود نه تنها در ایران بلکه حداقل در ۴۰ کشور اطراف ایران بی‌نظیر است.

محمدهادی ایمانیه افزود: این خدمات ارزنده و موفقیت‌های درمانی نشان از اهمیت این بیمارستان را دارد و انتظار است برای توسعه و تجهیز بیش از پیش آن مسئولان به ویژه خیران همکاری کنند تا بیش از این شاهد موفقیت‌ها باشیم.

وی گفت: انجام عمل جراحی جنین در رحم مادر که در این بیمارستان فوق تخصصی انجام شد در کشور‌های معدودی از جمله آمریکا و اسپانیا انجام می‌گیرد و شهر شیراز نیز از دیگر شهر‌هایی است که این مهم در آن روی داده است.

رئیس بیمارستان مادر و کودک غدیر شیراز نیز با قدردانی از یک دهه همراهی و فعالیت خیران، تیم پزشکی و دیگر کارکنان این بیمارستان، گفت: در آغاز فعالیت بیمارستان مادرو کودک تنها ۲۰ نفر مشغول به فعالیت و ارائه خدمات درمانی بودند و امروز ۴۰۰ خانوار با فعالیت در این بیمارستان شاغل هستند که این اشتغال به نیت خیران، هیئت امناء و هیئت مدیره انجام شده است.

مسعود امینی افزود: خدمات کارکنان و پزشکان بیمارستان طوری است که در برخی از مواقع تا نیمه شب نیز به انجام اعمال جراحی غیراورژانس می‌پردازند و هرگونه مشکلات را برای خدمت‌رسانی بهتر به بیماران تحمل می‌کنند.

امینی افزود: در ۱۰ سال گذشته ۷۰۰ هزار بیمار به صورت سرپایی یا بستری از خدمات درمانی این بیمارستان استفاده کرده و اکنون ۷۰ هزار عمل جراحی انجام شده است که برخی از آن‌ها کم نظیر است.

در این مراسم از بانیان ساخت این بیمارستان از جمله سیمین دخت مدرسی و حسن صراف تجلیل شد.
انتهای پیام/م

نکوداشت ۱۰ سال فعالیت بیمارستان مادر و کودک شیراز

برچسب ها: درمان ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار