مدیر بیمارستان مادر و کودک غدیر شیراز گفت: در بیمارستان مادر و کودک در ماه نزدیک بر یک هزار جراحی انجام می‌شود.

بیمارستان مادر و کودک غدیر بزرگترین مرکز ناباروری در فارس/آئین نکوداشت تلاش ۱۰ ساله خیران و پرسنل برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود امینی مدیر بیمارستان مادر و کودک غدیر شیراز در نشست خبری، با بیان این که بیمارستان مادر و کودک شیراز تنها بیمارستانی در کشور است که جراحی‌های داخل رَحِمی را انجام می‌دهد، گفت: بیمارستان مادر و کودک یک بیمارستان نیمه دولتی و هزینه‌های درمان آن نسبت به بیمارستان‌های خصوص کمتر است.

وی با اشاره به تداوم تلاش‌های علمی در زمینه تولید سلول‌های بنیادی با هدف درمان سائیدگی مفصل زانو در این بیمارستان، افزود: این مرکز درمانی، با انجام ۷ هزار جراحی لاپاراسکوپی، فعالترین بیمارستان شیراز در این بخش است.

امینی با بیان اینکه ماهیانه بیش از هشت هزار نفر به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، گفت: درصد قابل توجهی از مراجعه کنندگان از شهرستان‌ها، استان‌های همجوار و کشور‌های حاشیه خلیج فارس هستند.

رئیس بیمارستان مادر و کودک شیراز بخش زنان این بیمارستان عمومی را بسیار با اهمیت توصیف و اضافه کرد: این بیمارستان بزرگترین مرکز درمان ناباروری فارس به شمار می‌رود و بخش آی‌وی‌اف آن از سال ٨٩ آغاز به کار کرده است.

او، ورود خیرین در حوزه سلامت را همتی بزرگ از سوی نیک اندیشان دانست و گفت: دولت‌ها در هیچ کجای جهان قادر به تامین همه هزینه‌های درمانی جامعه نیستند؛ اگر مردم به کمک دولت نیایند، جامعه متضرر می‌شود.

مدیر بیمارستان مادر و کودک غدیر شیراز با بیان اینکه بیمارستان مادر و کودک غدیر شیراز ۲۳ خرداد ۱۳۸۸ با کمک خیرین و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بهره برداری رسید، گفت: سال ٨٨ با ٢٠ میلیون کمک بلاعوض دانشگاه علوم پزشکی شیراز کار اجرایی این بیمارستان آغاز شد، اما امروز در طول هر ماه میانگین حدود هزار عمل جراحی در آن انجام می‌شود.

امینی همچنین از برگزاری آیین نکوداشت ١٠ سال فعالیت بیمارستان مادر و کودک غدیر شیراز ٢٣ خرداد ماه در تالار حافظ خبر داد و گفت: در این مراسم از خانم سیمین دخت مدرسی و آقای حسن صراف که از ایرانیان مقیم کویت است به عنوان دو خیر اصلی بیمارستان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/چ

آئین نکوداشت خدمات خیرین و کارمندان بیمارستان مادر و کودک

برچسب ها: اخبار سلامت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار