پرداخت ۵۱ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان استان فارس

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از پرداخت ۵۱ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس اظهار کرد: در ۲ ماهه ابتدایی امسال تعداد یک هزار و ۱۲۳ فقره تسهیلات کارگشایی به میزان ۳۹ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال، تعداد ۱۰۱ فقره تسهیلات خودکفایی به میزان ۱۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال به مدجویان و اقشار آسیب پذیر استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف افزایش مشارکت نیک اندیشان در امر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تاسیس شده است، گفت: یکی از خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مدد جویان و اقشار آسیب پذیر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۷ باجه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در اداره‌های کمیته امداد سطح استان وجود دارد، ادامه داد: از ویژگی‌های صندوق قرض الحسنه امدادولایت می‌توان به گرفتن حداقل ضمانت، پرداخت قرض الحسنه از محل سپرده ویژه خیران و اتصال به شبکه شتاب اشاره کرد.

مدیر کل امداد فارس به سرفصل‌های مختلف تسهیلات کارگشایی اشاره کرد و ادامه داد: تسهیلات کارگشایی در سرفصل‌هایی همچون درمان، جهیزیه، پرداخت بدهی، کمک معیشت و بازسازی مسکن و تسهیلات اشتغال به منظور توانمند سازی و ایجاد اشتغال در سرفصل‌هایی از جمله کشاورزی، دامداری و قالیبافی پرداخت شده است.

انتهای پیام/چ

پرداخت تسهیلات به مددجویان استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار