اعتراض معتمدی نسبت به باند‌های موسیقی/ بیست سال است بیلبورد به ما نمی‌دهند!

محمد معتمدی در صفحه شخصی خود از مشکل در تبلیغات برای اجرای کنسرت گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، این نخستین بار نیست که محمد معتمدی از باند‌های موجود در موسیقی می‌گوید. او بار‌ها در صفحه شخصی یا مصاحبه هایش اعتراضاتی را نسبت به افرادی مطرح می‌کند که به گفته وی، بازار موسیقی را به انحصار خود در می‌آورند. ماه‌ها پیش این خواننده سنتی در نامه‌ای به اهالی رسانه از سلطان کنسرت گفت و چند نفر را باند بزرگ موسیقی در کشور معرفی کرد.

به تازگی محمد معتمدی کنسرت خیریه‌ای را با یکی از مراکز خیریه تدارک دیده است. این کنسرت قرار است ۲۹ خرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شود، معتمدی در نشست خبری این کنسرت اعلام کرد که پوستر این کنسرت در بیلبورد‌های خیابانی قرار می‌گیرد و به این شکل تبلیغات گسترده انجام می‌شود.

اعتراض معتمدی از باندهای موسیقی / بیست سال است بیلبورد به ما نمی دهند!

حالا این خواننده در صفحه شخصی خود اعلام کرد که با وجود تلاش‌های مختلف برای انجام تبلیغات خیابانی این کار میسر نشد. وی در صفحه شخصیش نوشت:

دوستان خوبم سلام

انتظار بیست ساله شد و علیرغم تلاش‌های انجام شده امروز یکبار دیگر در آخرین مراحل از نصب بیلبورد کنسرت بنده جلوگیری به عمل آمد. البته کنسرت به قوت خود باقی است و این مشکل فقط مربوط به نصب بیلبورد کنسرت بنده جهت اطلاع رسانی می‌باشد. در سال‌های اخیر تقریبا تمام مسیر‌هایی که برای گرفتن بیلبورد به فکرمان می‌رسید امتحان کردیم و از بسیاری از افراد یا مسئولین موثر در این حوزه کمک گرفتیم، اما ظاهرا دامنه نفوذ کارتل موسیقی ایران بسیار گسترده‌تر از آن است که فکر می‌کنیم. از همه بزرگوارانی که تلاش کردند ممنونم به کمک شما مبارزه را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

گلایه محمد معتمدی از وجود باندهای بزرگ موسیقی در کشور

برچسب ها: موسیقی سنتی ، کنسرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار