خط دو قطارشهری پنجشنبه و جمعه سرویس‌دهی نمی‌کند

به دلیل یکپارچه‌سازی سیستم کنترل و ایمنی خط دو قطارشهری مشهد پنجشنبه و جمعه این هفته سرویس‌دهی نخواهند داشت.

خط دو قطارشهری پنجشنبه و جمعه سرویس‌دهی نمی‌کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  وحید مبین‌مقدم مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: با توجه به اینکه پنجشنبه و جمعه تعداد مسافر در خط دو کمتر است، پنجشنبه ۳۰ و جمعه ۳۱ خردادماه خط دو قطارشهری سرویس‌دهی نخواهد داشت و در اختیار پیمانکار برای یکپارچه‌سازی سیستم کنترل و ایمنی این خط قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به درخواست پیمانکار برای یکپارچه‌سازی سیستم کنترل و ایمنی خط دو قطارشهری در راستای راه‌اندازی و تست ادامه مسیر خط دو از ایستگاه میدان شریعتی تا ایستگاه میدان شهید کاوه خط دو پنجشنبه و جمعه به شهروندان سرویس‌دهی نخواهد داشت.
 
مبین‌مقدم ادامه داد: اقدام فوق مقدمه بهره‌برداری از ادامه مسیر خط دو از میدان شریعتی تا میدان شهید کاوه به صورت گذری از ایستگاه‌های الندشت و کوهسنگی است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با اشاره به اینکه خط یک همچنان فعال خواهد بود، گفت: خط دو نیز پس از یکپارچه‌سازی سیستم کنترل و ایمنی از صبح شنبه اول تیرماه به صورت روز‌های عادی از انتهای طبرسی تا ایستگاه میدان شریعتی اقدام به سرویس‌دهی خواهد کرد.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

اجرای سیستم کنترل و ایمنی در خط دو قطار شهری مشهد

برچسب ها: مترو ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.