آغاز عملیات اجرایی احداث پل عابر پیاده شهید مفتح شرقی

پیرو درخواست شهروندان محله شهید مفتح شرقی، عملیات اجرایی احداث پل عابر پیاده برای اتصال مفتح شرقی به مفتح غربی آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی احداث پل عابر پیاده شهید مفتح شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، به علت ضرورت وجود پل عابر پیاده و نیاز‌هایی که در این قسمت از شهر احساس می ‏شد، تصمیم گرفته شد تا هرچه سریع‎‏تر مراحل تحقیقاتی و اجرای نصب پل به سرانجام برسد تا از شهروندان این محدوده رفع ضرورت شود و بتوانند از آن بدون هیچگونه نگرانی از بابت برخورد با خودرو‌ها استفاده نمایند.
 
حسین عبدالله‌زاده شهردار منطقه ۵ مشهد گفت: با احداث این پل ۹۰ متری در بزرگراه بابانظر، محل عبور عابران پیاده از بولوار شهید مفتح شرقی به شهید مفتح غربی متصل می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ساخت و نصب پل عابر پیاده، در این محل حفظ امنیت عابرین پیاده، کاهش تصادفات، روان سازی ترافیک شهری، تسهیل دسترسی شهروندان به مراکز اداری و تجاری سطح منطقه است، اظهار داشت: در فاز یک اجرای این پروژه بیش از ۴۰ متر مکعب بتن ریزی دکل اصلی به عمق ۶ متر و طول ۲۱ متر به انجام رسیده است.

شهردار منطقه ۵ مشهد تصریح کرد: با احداث این پل شهروندان به سهولت و بدون خطر تصادف می‎توانند از بولوار شهید مفتح شرقی به انتهای سی متری طلاب دسترسی داشته باشند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

ضرورت احداث پل عابر پیاده برای رفاه شهروندان

 
 
برچسب ها: شهرداری ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.