تبلیغات شهری رنگ رمضان به خود گرفته

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: فضای تبلیغات شهری در ماه مبارک رمضان رنگ این ایام را به خود گرفته است.

تبلیغات شهری در همگامی با لیالی قدر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهروز کیانی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: فضای تبلیغات شهری در ماه مبارک رمضان بویژه در شب های قدر و شهادت مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام)، رنگ این ایام را به خود گرفته است.

وی تصریح کرد: بالغ بر ۱۰۴۰ متر سازه تبلیغاتی در بیلبورد و پل عابر پیاده و بیش از ۵۵۰ متر رول آپ به طرح‌ها و موضوعات مربوط به ماه مبارک رمضان و مناسبت‌های مهم این ماه اختصاص داده شده است و علاوه بر این بیشتر طرح‌های تجاری در تلفیق با طرح‌های مناسبتی این ماه اکران شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: از تلویزیون‌های شهری نیز در لیالی قدر و شب‌های شهادت حضرت علی (علیه السلام) هیچگونه پیام تجاری پخش نگردیده و بطور کامل در خدمت این مناسبت‌ها قرار گرفته اند.

کیانی افزود: از تلویزیون‌های شهری نیز در شب های قدر و شهادت حضرت علی (علیه السلام) هیچگونه پیام تجاری پخش نشده و بطور کامل در خدمت این مناسبت‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام//ف.ش

فضاسازی شهری در رمضان ۹۸

برچسب ها: شهرداری ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار