مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور از پرداخت مطالبات بیش از ۶۳۷ میلیارد ریالی کلزاکاران و یک میلیارد ریالی گندمکاران مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور  گفت: از ابتدای فصل خرید دانه روغنی کلزا تاکنون بیش از ۲۱ هزار و ۷۸۳ تن کلزا به ارزش ۷۰۶ میلیارد و ۱۴۹ میلیون ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.
 
وی افزود: تاکنون ۶۳۷ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال مطالبات کلزاکاران از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.
 
جعفری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مطالبات سایر کلزاکاران نیز بزودی پرداخت شود.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور افزود: بیشترین میزان تحویل کلزا در سطح استان به کشاورزان شهرستان بهشهر با ۸ هزار و ۳۸۶ تن تحویل این محصول به مراکز خرید تضمینی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ تعلق دارد.
 
وی گفت: تا زمانی که کشاورزان ، کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید شرکت غله دائر خواهند بود.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور نیز به پرداخت مطالبات گندمکاران مازندران نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم تاکنون بیش از ۲۵ هزار تن گندم به ارزش ۴۳۶ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال تحویل مراکز خرید شرکت غله در استان شد.
 
جعفری افزود: گندمکاران مازندرانی تاکنون یک میلیارد و ۷۵۹ میلیون ریال از مطالباتشان را دریافت کردند.
 
وی گفت: مابقی مطالبات سایر گندمکاران  و سایر کلزاکاران مازندرانی نیز بزودی پرداخت خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور از کشاورزان مازندرانی خواست در زمان تحویل محصول، معرفی نامه جهاد کشاورزی، کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/آ
 

بزودی تمامی مطالبات گندمکاران و کلزاکاران پرداخت می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.