مسدود شدن پل در محور جیرفت به اسفندقه به علت تعمیرات فنی

معاون راهداری، اداره کل راهداری حمل ونقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: پل فلزی در محور جیرفت به اسفندقه به علت تعمیرات فنی از امروز به مدت ۱۰ روز مسدود است.

مسدود شدن پل در محور جیرفت به اسفندقه به علت تعمیرات فنیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احسان شاهرخی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: با توجه به انجام تعمیرات فنی بر روی پل فلزی در محور جیرفت به اسفندقه این پل از امروز دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸ به مدت ۱۰ روز مسدود است.

وی افزود: پل فلزی اسفندقه در دهه ۶۰ احداث شده که دارای دو دهانه ۳۵ متری و به طول ۷۰ متر، در کیلومتر ۲۵ محور جیرفت به اسفندقه بروی رودخانه هلیل قرار گرفته است.

شاهرخی تصریح کرد: اصلاح عرشه و تیرها، ایمنی ورودی و خروجی پل، بندکشی و رادیه برید، از جمله عملیاتی‌های است که با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد ریال برای پل فلزی اسفندقه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند خواسته شده است از کنار گذر احداث شده تردد و نکات ایمنی را با توجه به علائم نصب شده رعایت کنند.

معاون راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: با توجه به احداث کنار گذر و نصب لوله بتنی در بستر رودخانه برای عبور آب، حداقل میزان بار مجاز برای عبور از این کناره گذر ۳۰ تن است.

انتهای پیام /س

مسدود شدن پل در محور جیرفت به اسفندقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار