ساختار سازمان اوقاف بازنگری می‌شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه در قزوین گفت: تغییراتی در ساختار سازمان اوقاف انجام می‌شود که در زمینه احیای موقوفات و کمک به نیروی انسانی این سازمان است.

ساختار سازمان اوقاف بازنگری می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضا هوشیار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه در در جلسه کارگروه منابع انسانی و عمران، توسعه موقوفات استان قزوین گفت:تغییراتی در ساختار سازمان اوقاف انجام می‌شود که در زمینه احیای موقوفات و کمک به نیروی انسانی این سازمان است و این اصلاح ساختار تا حاصل شدن نتیجه مطلوب ادامه دارد.

هوشیار اضافه کرد: در ساختار جدید برنامه‌ها از شهرستان به استان و سپس به سازمان ارائه خواهد شد و ما به‌دنبال بومی‌سازی برنامه‌ها در استان‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه با متخلفان و تضییع کنندگان حق و حقوق موقوفات طبق قانون برخورد می‌شود، اضافه کرد: همه ما به‌دنبال این هستیم که موقوفات را احیا کنیم و این مسئله وظیفه شرعی و قانونی ما است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف، صبح امروز از اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و ادارات اجرایی و همچنین پروژه‌های عمرانی اوقاف استان قزوین بازدید کرد.

انتهای پیام/ک

 جلسه کارگروه منابع انسانی و عمران، توسعه موقوفات استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار