در راستای تفویض اختیار به استان‌ها صورت گرفت؛

اعطای احکام مجریان بازآفرینی محله‌های هدف شهر اراک

در راستای تفویض اختیار به استان‌ها احکام اعضای هیات اجرایی بازآفرینی محله‌های هدف شهر اراک اعطا شد.

اعطای احکام مجریان بازآفرینی محله‌های هدف شهر اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در راستای تفویض اختیار به استان‌ها در جلسه‌ای با حضور سید علی آقازاده استاندار مرکزی و سید محمد پژمان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، احکام اعضای هیات اجرایی بازآفرینی محله‌های هدف شهر اراک اعطا شد.

در این جلسه احکام به مهدی زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، محمدکریم شفیعی شهردار اراک و احمد مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اعطا شد.

تفویض اختیار به استان‌ها موجب تسریع اجرای طرح بازآفرینی شهری

سید علی آقازاده، استاندار مرکزی در این جلسه گفت:بازآفرینی شهری بافت‌های فرسوده از تدابیر دولت بوده که سال گذشته از آن رونمایی شده است و امیدواریم با احکام صادر شده و تفویض وظایف که از تهران به استان‌ها در حوزه باز آفرینی شهری اجرای طرح سریعتر شود.

آقازاده با بیان اینکه افزود: در طول یک سال و نیم گذشته کار‌های اجرایی طرح بازآفرینی شهری بافت‌های فرسوده در کشور و استان‌ها در دست بررسی بود و تفویض نکردن اختیار یکی از موانعی بود در این حوزه بودو طی این مدت کار به کندی پیش می‌رفت و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی اختیارات پیرامون مسائل بازآفرینی شهری به استان‌ها تفویض شد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح بازآفرینی مناطق شهری در نقاط مختلف استان مرکزی آغاز شده و برای جمعیت ساکن در بافت‌های فرسوده این اقدام بسیار مطلوبی به شمار می‌رود که رضایتمندی را به همراه دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.