پیش‌‎فروش نسخه آنلاک گوشی کوچک Palm اغاز شد

پیش فروش نسخه آنلاک شده تلفن‌های همراه کوچک Palm پس از بروزرسانی‎‌هایی که طی هفته‌های گذشته دریافت کرد، شروع شده است.

پیش‌‎فروش نسخه آنلاک گوشی کوچک Palm اغاز شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود پیشرفت‌های بسیار زیادی که تلفن‌های هوشمند ریز جثه ساخته شده به وسیله شرکت Palm در چندین ماه گذشته داشته‌اند هنوز هم یک محدودیت اساسی در آن‌ها وجود داشت. این محدودیت در انتخاب اپراتور این دستگاه در ایالات متحده آمریکا بود که تنها خریداران می‌توانستند از Verizon استفاده کنند. اما دیگر لازم نیست از امروز به بعد به این مسئله فکر کنید زیرا این مشکل نیز حل شده است.

شرکت Palm پیش فروش نسخه آنلاک گوشی اندرویدی کوچک خود را آغاز کرده است. این گوشی به وسیله بسیاری ازاپراتورهای معروف آمریکایی مانند AT&T، T-mobile و Metro Brand پشتیبانی می‌شود. جالب است بدانید که در این فهرست از اپراتور Spirint نیست، این اپراتور را می‌توان خانه نسخه اصلی Palm Pre دانست.

پیش‌‎فروش نسخه آنلاک گوشی کوچک Palm اغاز شد


بیشتر بخوانید: اولین اطلاعات و تصاویر از پرچمدار هوآوی میت ۳۰ پرو منتشر شد


این دستگاه از لحاظ عملکرد مانند مدلی است که هم اکنون از طریق Big Red در دسترس است. در ابتدا این دستگاه برای زمانی طراحی شده بود که شما یک تلفن همراه بزرگ با امکانات زیاد نمی‌خواستید و صفحه نمایش ۳.۲ اینچی، تراشه Snapdragon 435، دروبین‌های محدود و عمر باتری کوتاه‌ این دستگاه این مسئله را نشان می‌دهند. به عنوان یک دستگاه مستقل، این گوشی واقعا برای کسانی خوب است که از صفحه نمایش‌های در حال بزرگ و بزرگ‌تر شدن متنفرند و یا ترجیح می‌دهند عملکرد دستگاهشان تنها کمی بیشتر از موارد اولیه باشد.

یک نسخه آنلاک این گوشی ۳۵۰ دلار قیمت دارد و دستگاه‌های پیش فروش شده طی ۶ الی ۸ هفته عرضه می‌شوند. اگرچه این گوشی کوچک مطمئنا با توجه به قیمتش از بیشتر دستگاه‌های بازار قابل دسترس‌تر است اما ما آن را یک گوشی به صرفه نمی‌دانیم. شما می‌توانید از محصولات شرکت‌هایی مانند موتورولا استفاده کنید که هم قیمت کمتری دارند و هم عملکرد بیشتری ارائه می‌دهند. گوشی‌های مینی Palm مخصوص کسانی هستند که کوچک بودن دستگاه بیشتر از همه موارد دیگر برای آن‌ها مهم باشد و مایل به پرداخت هزینه برای چنین گوشی هستند.

انتهای پیام/

نسخه آنلاک گوشی جدید Palm پیش فروش می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
قیمت چه قد است
آخرین اخبار