انجام بیش از ۲۰۰ عمل جراحی خیرخواهانه در نیشابور

با حضور موسسه خیریه ملی مرهم، بیش از ۲۰۰ عمل جراحی شکاف کام و لب به صورت رایگان در نیشابور انجام می‌شود

انجام بیش از 200عمل جراحی خیرخواهانه در نیشابوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن عظیمی نژاد رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در سفر خیرخواهانه تیم درمانی موسسه ملی مرهم به نیشابور گفت: در نیشابور شاهد حرکت خیرخواهانه دکتر کلانتر هرمزی و تیم درمانی همراه ایشان هستیم و نه تنها کودکان نیشابوری بلکه کودکان و‌نوجوانانی از سراسر کشور برای درمان به درمانگاه تخصصی خیام نیشابور امده اند.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با بیان این که دو سال قبل از پروفسور کلانتر هرمزی برای درمان کودکان نیشابوری مبتلا به شکاف لب و کام به نیشابور دعوت بعمل آمده، گفت: با پیگیری انجام شده از سال ۹۶ برای حضور این تیم نیک اندیش در نیشابور توانستیم تا اواخر سال ۹۷ زیرساخت های لازم این سفر اعم از اتاق های عمل و تجهیزات لازم را فراهم کنیم.

دکتر عظیمی نژاد افزود: بیش از ۴۰۰ نفر بیمار دارای شکاف لب و‌کام در بیست و‌پنجمین سفر موسسه ملی مرهم در نیشابور ثبت نام کردند که در روز اول هفتاد نفر بیمار ویزیت و ۳۳ نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند که پیش بینی می کنیم طی سه روزی که این متخصصان توانمند در نیشابور هستند بیش از 200عمل جراحی شکاف کام و لب در این شهرستان نجام شود.

رییس هیات مدیره موسسه خیریه ملی مرهم با بیان اینکه گروه جراحان پلاستیک مرهم از ۱۱ سال پیش فعالیت های خود را آغاز کرده اند گفت :تاکنون بیش از بیست هزار ویزیت و بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ عمل جراحی توسط این تیم در طی بیست و‌چهار سفر این موسسه به شهرهای مختلف صورت گرفته است.

پروفسور عبدالجلیل کلانترهرمزی گفت: نیشابور مقصد بیست و‌پنجمین سفر موسسه ملی مرهم است که تا کنون بیش از ۴۰ بیمار ویزیت شده اند که از این میان ۲۲ نفر تحت عمل جراحی قرار می گیرند.
 
انتهای پیام//د.ف

عمل های جراحان خیرخواه در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.