برگزاری نخستین جشنواره" از چشم دختران ببینیم "در رفسنجان

شهردار رفسنجان از برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس از چشم دختران ببینیم در رفسنجان در دهه کرامت خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره از چشم دختران ببینیم در رفسنجانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا عظیمی‌زاده، شهردار رفسنجان گفت: یکی از وظایفی که شهرداری‌ها در دوره جدید و سال‌های اخیر دنبال آن بوده مباحث فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: کار‌های عمرانی و خدماتی شهرداری‌ها به صورت روتین و روزمره انجام می‌شود و آنچه که خدمات شهرداری‌ها را متمایز می‌کند فعالیت‌ها با بسته‌های فرهنگی است حتی کار‌های خدماتی و عمرانی هم باید سطح فرهنگ و تعاملات اجتماعی را بالا ببرد.

شهردار رفسنجان تصریح کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی می‌تواند با نهاد‌هایی نظیر شورای فرهنگ عمومی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی ارتباط داشته و نقش‌آفرینی و اثرگذار بیشتری داشته باشد.

عظیمی زاده در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌های مناسبتی یکی دیگر از کار‌هایی است که در دستور کار شهرداری قرار دارد، تصریح کرد: برای مناسبت‌های خاص باید برنامه خاص داشته باشیم ضمن اینکه جلب مشارکت مردم در این برنامه‌ها اهمیت زیادی دارد.

شهردار رفسنجان در این زمینه بیان داشت: در جشنواره سفره‌های هفت‌سین در ایام نوروز جمع زیادی از مردم درگیر این برنامه بودند و به گونه‌ای نشاط و شادابی به بار آورده بود مسافران نوروزی کنار این سفره‌ها در هر گوشه از شهر عکس یادگاری می‌گرفتند و از طرفی رقابت هم بین شرکت‌کنندگان نشاط‌آور شود.

شهردار رفسنجان از برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس از چشم دختران ببینیم برای اولین بار در استان در رفسنجان در دهه کرامت خبر داد و گفت: این جشنواره را شهرداری، شورای شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با عهده‌داری فرهنگسرای رسانه برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ح

جشنواره ازچشم دختران ببینیم در رفسنجان

برچسب ها: دختر ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار