دستگیری یکی از سرکردگان قاچاق مواد مخدر در جیرفت

دادستان جیرفت از دستگیری یک قاچاقچی مسلح و شناسنامه دار موادمخدر در جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سلامی دادستان جیرفت در جمع خبرنگاران گفت: پس از چندین ماه کار منسجم اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان جیرفت، مشخص شد یک باند قاچاق مواد مخدر محموله‌های سنگین مواد مخدر را از مرز‌های شرقی کشور بارگیری و به استان‌های عمقی کشور ترانزیت می‌کند.

وی اعلام کرد: بلافاصله دستورات قضائی لازم برای شناسایی و دستگیری اعضای مرتبط با این باند مسلح قاچاق مواد مخدر صادر شد و مأموران اداره اطلاعات موفق شدند محل اختفای سرکرده اصلی این باند را شناسایی کنند.

دادستان جیرفت افزود: در یک عملیات اطلاعاتی غافلگیرانه، سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند بدون درگیری مسلحانه این شرور مسلح را به همراه یکی از همدستانش در محل مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل مقادیری سلاح و مهمات، یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و مقدار ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سلامی با بیان اینکه مقصد نهایی تمام محموله‌های مواد مخدر این باند مربوط به خارج از استان کرمان بوده است، اعلام کرد: این شرور مسلح همچنین به اتهام قتل عمدی نیز تحت تعقیب قضائی قرار داشت.

وی در پایان ضمن هشدار به قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت و اینکه باید منتظر برخورد شدید دستگاه قضائی باشند، گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره ۱۱۳ به خادمان خود و حافظان امنیت در اداره کل اطلاعات استان کرمان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

دستگیری یک قاچاقچی مسلح در جیرفت

برچسب ها: اعتیاد ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار