مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: قبض کاغذی برق در این کلانشهر تا پایان شهریور ماه سال جاری حذف می‌شود.

علیرضا شکرخدایی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک، از ابتدای شهریورماه سال جاری، قبوض کاغذی برق حذف می ‌شوند و صورتحساب برق مصرفی مشترکان بصورت پیامکی ارسال خواهد شد.

وی بیان داشت: به منظور جلوگیری از بروز وقفه در خدمات رسانی، مشترکان باید شماره تلفن همراه خود را با یکی از روش‌های ارائه شده در سامانه الکترونیکی این شرکت ثبت نام نمایند.

شکرخدایی اظهار کرد: ارسال رمز رایانه صورتحساب برق محل به شماره ۱۰۰۰۸۱۲۱، مراجعه به امور مشترکین برق منطقه‌ای که اشتراک برق در آن محل قرار دارد و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت روش‌هایی برای ثبت نام در سامانه الکترونیکی این شرکت برای حذف صدور قبض کاغذی و جایگزینی صورتحساب الکترونیک هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از شهروندان خواست، پیش از پایان مهلت ثبت نام و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات به دلیل پرداخت نشدن به موقع هزینه برق، نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

قبض کاغذی حذف می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
من باید چی کار کنم به چی پیامک کنم من نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۵۰ ۰۳ تير ۱۳۹۸
من همین کارو کردم واسم میزان بدهی رو فرستاد! در حالیکه باید بگه که قبض کاغذی شما دیگه ارسال نمیشه یا درخواست با موفقیت ثبت شد یا همچین چیزی!
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۰۹:۰۱ ۰۱ تير ۱۳۹۸
خب حالا ما مستاجرا چیکار کنیم ؟
آخرین اخبار