برخورد ایران در برابر هر تجاوزی قاطع و تمام کننده خواهد بود

خطیب جمعه شهرستان انار گفت: سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا حامل یک پیام مهم برای دشمنان انقلاب اسلامی بود و آن اینکه مدافعان مرز‌های میهن اسلامی ایران در مقابل تعرض هر بیگانه‌ای به این سرزمین واکنش‌های قاطع و تمام کننده خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری خطیب جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه به حادثه ششم تیرماه سال ۱۳۶۰ اشاره کرد و گفت: تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی در روند ترور چهره‌های اصلی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۰ رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای را مورد هدف قرار دادند که تقدیر الهی این بود که ایشان برای تداوم انقلاب اسلامی باقی بماند.

حجت الاسلام منتظری از اقدام قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساقط کردن پهپاد غول‌پیکر آمریکا که قصد تعرض به مرز‌های جمهوری اسلامی را داشت حمایت کرد و گفت: سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا حامل یک پیام مهم برای دشمنان انقلاب اسلامی بود و آن اینکه مدافعان مرز‌های میهن اسلامی ایران در مقابل تعرض هر بیگانه‌ای به این سرزمین واکنش‌های قاطع و تمام کننده خواهند داشت.

حجت الاسلام منتظری درگذشت مشکوک محمد مرسی اولین رئیس جمهور مصر را درس عبرتی دانست و گفت:اشتباه محمد مرسی این بود که دل به وعده‌های آمریکایی - سعودی و صهیونیستی بست.

وی افزود:محمد مرسی قربانی دل بستن به آمریکائی شد که هیچ پایبندی به تعهدات خود نداشته و ندارد.

حجت الاسلام منتظری با گرامیداشت هفته قوه قضاییه وسالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام گفت: مطالبات اصلی مردم از دستگاه قضایی بسط و گسترش عدالت، سرعت در دادرسی ها، برخورد با زمینه‌های فساد و مفسدان اقتصادی، استفاده از ظرفیت جوانان صالح، انقلابی و فاضل است.

امام جمعه شهرستان انار سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی را گرامی داشت و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی خدمات دینی و فرهنگی خوبی را در کشور انجام داده است.

وی افزود:ساماندهی تبلیغات اسلامی، اعزام ده‌ها هزار مبلغ در ماه‌های حرم و صفر و رمضان و سایر مناسبت ها، فعالیت‌های قرآنی، برگزاری سنت اعتکاف و ساماندهی هیئت‌های مذهبی از جمله فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام/ی

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان انار ۳۱ خرداد ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار