در راستای جنگ رئیس‌جمهور آمریکا با رسانه‌ها

ترامپ بخاطر نامه رهبر کره‌شمالی خبرنگار نشریه «تایم» را تهدید کرد!

رئیس‌جمهور آمریکا خبرنگار نشریه «تایم» را به دلیل تلاش برای گرفتن عکس از نامه منسوب به رهبر کره شمالی تهدید به زندانی شدن کرد.

ترامپ بخاطر کیم جونگ اون خبرنگار نشریه تایم را تهدید به زندان کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هافینگتن پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خبرنگار نشریه «تایم» را که سعی داشت از نامه‌ای که به گفته او از سوی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، برایش فرستاده شده بود، عکس بگیرد را تهدید به زندانی شدن کرد.

بنابر گزارشی که دفتر بیضی کاخ سفید از این مصاحبه منتشر کرد ترامپ روزنامه نگار نشریه تایم را پس از آنکه او تلاش کرد تا از نامه رهبر کره شمالی عکس بگیرد، تهدید به زندانی شدن کرد.

بنابر گزارش نشریه تایم، سوال خبرنگاران از ترامپ درباره تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا سبب برافروختگی او شد. همچنین در این مصاحبه یکی از خبرنگاران تلاش کرد تا از نامه‌ای که به گفته ترامپ، رهبر کره شمالی برای او ارسال کرده بود، عکس بگیرد. ترامپ در واکنش به اقدام این خبرنگار گفت که شما تنها اجازه نگاه کردن به این نامه را دارید. نه اینکه دوربین خود را بیرون آورده و از آن عکس بگیرید. رئیس جمهور آمریکا همچنین در ادامه به انتقاد از نشریه تایم پرداخت و گفت این نشریه نقل قول‌های نادرستی از او را منتشر می‌کند.

در این مصاحبه همچنین رئیس جمهور آمریکا به جای پاسخ دادن به سوالات مربوط به تحقیقات رابرت مولر، موضوع بحث را تغییر داد.

رئیس جمهور آمریکا از زمان ورود به کاخ سفید در جنگ لفظی مداوم با رسانه‌های این کشور است و هرگاه اخبار رسانه برایش ناخوشایند باشد، آن‌ها را هدف حملات لفظی خود قرار می‌دهد. او بار‌ها رسانه‌های آمریکا را دشمن مردم خطاب کرده است.

بنابر گزارش خبرنگاران بدون مرز، آمریکا در زمان ترامپ از نظر آزادی مطبوعات در رتبه چهل و هشتم در میان ۱۸۰ کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار