۱۲ واحد تولیدی با ظرفیت بیش از دو هزار شغل در بوشهر در دست اجراست

استاندار بوشهر گفت: ۱۲ واحد تولیدی با ظرفیت دو هزار و ۵۰ شغل با تسهیلات بانک صنعت و معدن در این استان در حال اجراست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در بررسی روند فعالیت و اجرای طرح‌های صنعتی و معدنی استان بوشهر با همراهی مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور ، افزود: امروز روند فعالیت تعدادی از طرح‌های اقتصادی استان که از بانک صنعت و معدن تسهیلات گرفته‌اند، بررسی و دستورات خوبی برای تسریع در اجرای آن‌ها صادر شد.

وی تاکید کرد: همه باید برای عملی شدن شعار سال یعنی رونق تولید همت کنیم که فعال کردن واحد‌های تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار در همین راستا صورت می‌گیرد.

استاندار بوشهر از ایجاد سه هزار و ۲۰۰ شغل با پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان بوشهر خبر داد و گفت: با ارائه این تسهیلات ۳۰ طرح به بهره‌برداری می‌رسد تاکنون ۱۸ طرح با ظرفیت ایجاد هزار و ۱۵۸ شغل به بهره‌برداری رسیده یا در آستانه بهره‌برداری است و با راه‌اندازی ۱۲ واحد در حال اجرا نیز بیش از دو هزار و ۵۰ شغل دیگر ایجاد می‌شود.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور نیز گفت: ۱۲ طرح در دست اجرا بین ۱۱ تا ۹۶ درصد پیشرفت دارند و امیدوارم در کمترین زمان ممکن بهره‌برداری شوند. 

حسین مهری افزود: برای ۱۸ طرحی که به بهره‌برداری رسیده‌اند، بیش از ۵۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و برای ۱۲ طرح مصوب سفر که در دست اجراست هم بیش از ۲۵۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: در مجموع ۴۵۱ هزار میلیارد ریال برای اجرای این ۳۰ طرح سرمایه گذاری شده که بیش از ۳۱۴ هزار میلیارد ریال آن مربوط به تسهیلات بانک صنعت و معدن است که یا پرداخت شده و یا در آستانه پرداخت است.

انتهای پیام/ک

بانک صنعت و معدن به ۳۰ طرح تولیدی استان بوشهر تسهیلات داد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.