واگذاری ۲۱ واحد معدنی لرستان به بهره‌برداران

استاندار لرستان گفت: ۲۱ واحد معدنی لرستان به بهره‌برداران قدیمی واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، استاندار لرستان گفت: ۲۱ واحد معدنی لرستان به بهره‌برداران قدیمی واگذار می‌شود.

سید موسی خادمی از واگذاری ۲۱ واحد معدنی استان خبر داد و اظهار داشت: با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ۲۱ واحد معدنی به بهره‌برداران قدیمی واگذار شد.

وی به لزوم رعایت ضوابط زیست محیطی فعالیت‌های معدنی تأکید کرد و افزود: تمام برداشت‌های مواد معدنی استان بدون اخذ مجوز غیرقانونی است و کارگاه‌های غیرمجاز از طرف سازمان صنعت، معدن تجارت به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

استاندار لرستان تاکید کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز هنگام صدور بارنامه باید مجوز حمل مواد معدنی سازمان صمت را به بارنامه‌ها الحاق کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش لایروبی رودخانه‌ها در کاهش آسیب‌های ناشی از سیل اشاره کرد و گفت: جهت لایروبی رودخانه‌های استان پیمانکاران می‌توانند با هماهنگی سازمان صنعت معدن و تجارت و آب منطقه‌ای لرستان در قبال برداشت مصالح رودخانه‌ای بدون اخذ وجه نقد در قرارداد موقت منعقد و سازمان صمت و آب منطقه‌ای استان نسبت به شناسایی این مناطق و معرفی به پیمانکاران اقدام کنند.

انتهای پیام/ب

۲۱ واحد معدنی لرستان به بهره‌برداران واگذار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.