تاکنون با پیگیری‌های شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور بیش از هزار و ۹۵ میلیارد ریال از مطالبات کلزاکاران و گندمکاران مازندرانی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲کشور گفت: تاکنون با پیگیری‌های شرکت غله هزار و ۹۵ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال از مطالبات کلزاکاران و گندمکاران مازندرانی پرداخت شد.
 
وی افزود: از ابتدای فصل خرید دانه روغنی کلزا تاکنون بیش از ۲۲ هزار و ۲۱۹ تن کلزا به ارزش ۷۲۰ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده مطالبات ۶۷۳ میلیارد و ۴۶ میلیون ریالی کلزاکاران مازندران از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.
 
سید محمد جعفری افزود: تا زمانی که کشاورزان کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید شرکت غله دائر خواهند بود.
 
وی به پرداخت مطالبات گندمکاران استان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴۲۲ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال مطالبات کشاورزان این بخش استان پرداخت شد.

وی افزود: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم تاکنون بیش از ۲۹ هزار و ۹۵۸ تن گندم به ارزش ۵۲۲ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال تحویل مراکز خرید شرکت غله شد که با توجه به ثبت اطلاعات محموله‌های دریافتی در سامانه در صف انتظار پرداخت قرار گرفتند.
 
جعفری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مطالبات سایر و کلزاکاران و گندمکاران مازندرانی نیز بزودی پرداخت خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: کشاورزان در زمان تحویل محصول، معرفی نامه جهاد کشاورزی، کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند.
 
انتهای پیام/آ



پرداخت مطالبات کلزا و گندم مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.