ترسی که نیروهای یمنی به جان سعودی‌ها انداختند؛

آشفتگی پرواز‌های سعودی هنگام فرود در فرودگاه ابها

یکی از مراکز اختصاصی رصد هوانوردی اعلام کرد پس از سلسله عملیات‌های پهپادی نیروهای یمنی علیه فرودگاه ابها، پروازهای سعودی هنگام فرود در این مکان هراسانند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، بنابر اعلام یکی از مراکز اختصاصی هوانوردی، پس از عملیات یگان پهپادی نیرو‌های یمنی علیه فرودگاه ابها، سه پرواز سعودی برای فرود در این فرودگاه دچار آشفتگی شدند.

یکی از مراکز اختصاصی رصد هوانوردی، آشفتگی سه هواپیمای سعودی را که از ریاض و جده عازم فرودگاه ابها بودند، نشان داد.

بر اساس مرکز فلایت رادار ۲۴ (Flightradar۲۴)، در پی عملیات یگان پهپادی (نیرو‌های یمنی) علیه برخی اهداف نظامی در فرودگاه ابها، هواپیمایی که از جده برخاسته بود، پیش از ادامه پرواز و فرود آمدن در فرودگاه ابها، ناچار شد به طور پراکنده چند بار دور محدوده‌ای بچرخد.

همچنین دو پرواز دیگر که یکی از آن‌ها وابسته به خطوط هوایی سعودی و دیگری متعلق به خطوط هوایی محلی فلای ناس (Flynas) بود، در مسیر خود از فرودگاه ریاض به فرودگاه ابها، ناچار شدند چند بار چرخ بزنند.

گفتنی است یحیی السریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن پیش از این علام کرده بود فرودگاه ابها هم اکنون فلج شده و فعالیت‌های عادی فرودگاه به ویژه پرواز جنگنده‌ها از آن به طور کامل متوقف شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۴۳ ۰۳ تير ۱۳۹۸
با سلام و درود بر رزمندگان شجاع و فرمانهان رشید و غیور یمنی یا سید یحیی السریع : تمام فرودگاههای عربستان و امارات را وجب به وجب شخم بزنید و تمام تاسیسات فرودگاهی و برجهای مراقبت و تاسیسات راداری و الکترونیکی این فرودگاهها را فلج و منهدم کنید درست کاری که ابلهان جاهل عرب در ائتلاف عملیات طوفان قاطعیت با فرودگاهها و تاسیسات زیربنائی شما کردند هم خداوند و هم رسولش(ص) حکم قصاص و تقاص متقابل را برایتان شیرین و احلام من العسل میدانند پس مقابله به مثل کنید هیچ اجازه تنفسی و تجدید قوا را به دشمنانتان ندهید و از خون شهدای مظلوم یمن...ماردان و کودکان بیگناه یمن پاسداری و قصاص کنید....و این حکم الله تعالی فی کتابه محکم است به امید پیروزی جبهه نور علیه ظلمت....به امید پیروزی حق علیه باطل ....به امید پیروزی جبهه اسلام(یمن) مقابل کفرجهانی(آمریکا و متحدانش علیه یمن)...........................
آخرین اخبار