صادرات ۲۰۰ هزار تن انواع کالا از پایانه مرزی دوغارون

مدیر پایانه مرزی دوغارون گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۵ هزار و ۶۰ تن انواع کالا از طریق این پایانه رسمی صادر شده است.

صادرات ۲۰۰ هزار تن انواع کالا از پایانه مرزی دوغارونبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کریم نوایی نظامی مدیر پایانه مرزی دوغارون گفت: پایانه مرزی دوغارون رتبه نخست کشور در بخش حمل و نقل مسافر با وسایل نقلیه عمومی را از آن خود کرده است. صادرات این حجم کالا به وسیله ۷۸۰۴ دستگاه کامیون ترانزیت به سمت کشور افغانستان صورت گرفته است.

وی با اشاره به ۱۰۹ هزار و ۴۷۹ تن کالا در بخش ترانزیت خروجی این پایانه افزود: این مقدار کالا با چهار هزار و ۹۰۵ دستگاه کامیون ترانزیت از طریق این کشور خارج شده است.

مدیر پایانه مرزی دوغارون بیان کرد: طی سه ماهه نخست امسال سهم این پایانه در واردات و ترانزیت ورودی شامل ۱۱۴۶تن کالا با ۴۵ دستگاه کامیون در بخش واردات و ۸۲۹۳ تن کالا به وسیله ۳۵۷ دستگاه کامیون در بخش ترانزیت ورودی است.

وی سیمان، بنزین، گاز مایع و میل گرد را مهمترین اقلام صادراتی اعلام کرد و افزود: پایانه مرزی دوغارون دروازه طلایی برای تجارت و ترانزیت کالا و یکی از پرتردد‌ترین معبر‌های زمینی کشور در دو بخش کالا و مسافر است.

نوایی نظامی تصریح کرد: در بخش مسافر نیز روزانه بیش از ۳۵۰۰ نفر شامل راننده، مسافر و کارکنان بخش‌های مختلف اداری و خدماتی در این پایانه تردد دارند.

انتهای پیام//ف.ح
 
 

۱۰۹ هزار و ۴۷۹ تن کالا در بخش ترانزیت خروجی دوغارون

برچسب ها: گمرک ، صادرات ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.