تسهیلات مقاوم سازی منازل روستایی به ۴۰۰ میلیون ریال افزایش یافت

رییس بنیاد مسکن ماکو گفت: تسهیلات مقاوم سازی هر واحد مسکونی روستایی از ۲۵۰ میلیون ریال سال گذشته به ۴۰۰ میلیون ریال در سال جاری افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حیدر طالب زاده رییس بنیاد مسکن ماکو با اشاره به اینکه این تسهیلات به کلیه ساکنین روستا‌ها و شهر بازرگان ارائه می‌شود افزود: این تسهیلات با کارمزد پنج درصد پس از تشکیل پرونده در بنیاد مسکن و معرفی به بانک‌ها قابل پرداخت خواهد بود.
 
وی گفت: متقاضیان جهت برخورداری از تسهیلات مذکور با در دست داشتن پروانه ساختمانی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واقع در شهرک ولیعصر تقاطع حیابان امامت و استادان مراجعه فرمایند.
 
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: تاکنون ۳.۴ میلیون سند ثبتی با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن برای واحد‌های مسکونی و تجاری روستایی و شهری صادر شده است.
 
وی با بیان اینکه سند دار کردن املاک و خانه‌های روستایی سبب ارزش افزوده آنان، تثبیت جمعیت روستایی و امکان دریافت تسهیلات بانکی فراهم شده است، افزود: امسال ۱۲۰ هزار سند ثبتی برای منازل و املاک روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت کشور صادر می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

افزایش پرداخت  تسهیلات مقاوم سازی منازل روستایی  در ماکو

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.