رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میاندوآب گفت:امسال در ماه مبارک رمضان بیش از ۶ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان از غذای گرم بهره مند شدند.

رسول بخشی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میاندوآب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: امسال تاکنون در ماه مبارک رمضان ۶ هزار و ۱۴۵ نفر از مددجویان تحت حمایت از غذای گرم بصورت افطاری و توزیع غذای گرم در مجموع به ارزش ۹۴ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان بهره‌مند شدند.
 

بخشی افزود: همچنین برای یک هزار و ۸۹۰ خانوار سبد غذایی هر بسته به ارزش ۱۵۰ هزار تومان اهداء شد.

بهره مندی بیش از ۸۰۰ کودک بی سرپرست از غذای گرم در ماه مبارک رمضان

وی همچنین اظهار کرد: امسال با مشارکت خیران در ماه مبارک رمضان ۳۴۵ کودک یتیم و ۵۰۵ کودک محسن از غذای گرم به ارزش ۲۹ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بهرهمند شدند. همچنین خیران در این ماه عزیز در مجموع مبلغ ۱۹۳ میلیون تومان به عنوان سبد کالا به حساب ایتام تحت سرپرستی خود واریز کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی میاندوآب در ادامه به اجرای طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: امسال خیران در قالب طرح مفتاح الجنه با ۱۸۰ خانوار دیدار کردند و از نزدیک ضمن رسیدگی به مشکلات آن‌ها در مجموع مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان برای رفع مشکلات آن‌ها در زمینه‌های تهیه جهیزیه، احداث و تعمیرات مسکن و خرید لوازم خانگی کمک کردند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.