معاون رئیس جمهوری در بازدید از مناطق حاشیه شهر چابهار بر ساماندهی اصولی این مناطق تاکید کرد و تسریع در رسیدن امکانات نظیر برق، آب و امکانات رفاهی برای ساکنان حاشیه شهر را خواستار شد.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری بر ساماندهی مناطق حاشیه شهرچابهار تاکید کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد نهاوندیان معاون رئیس جمهوری در ادامه سفر به چابهار در بازدید از مناطق حاشیه شهر چابهار اظهار داشت: اقداماتی در سال‌های اخیر برای ساماندهی این مناطق انجام شده، ولی کافی نیست.

وی گفت: دولت برای رفع مشکلات حاشیه نشینی اعتبارات خوبی را در نظر گرفته است و بزودی شاهد ساماندهی این مناطق خواهیم بود.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: برخی از مناطق نظیر جنگلوک باید به مکان دیگری در حاشیه شهر جابجا شوند که برای این امر زمین مورد نظر جانمایی شده است.

احمدعلی موهبتی بر تسریع در اختصاص اعتبارات لازم برای ساماندهی مناطق حاشیه شهر چابهار تاکید کرد و افزود: نباید مردم بدون امکانات روزگار بگذرانند.

وی ادامه داد: حاشیه نشینی چابهار باید هر چه سریع‌تر جمع شود و در این باره نیز اقدامات خوبی آغاز و نیاز به تسریع دارد.

معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز اظهار داشت: حدود ۷۰ هزار نفر بیش از ۲۰ تا ۳۰ سال اخیر در ۱۲ سکونتگاه غیر رسمی بدون هرگونه امکانات رفاهی در حاشیه شهر چابهار ساکن هستند.

رحمدل بامری افزود: چابهار جذابیت‌های اقتصادی و تجاری دارد و برخی از ساکنان روستا‌ها و شهر‌های همجوار برای نجات از خشکسالی و بی آبی، امید به اشتغال و زندگی بهتر به این شهر سفر می‌کنند.

انتهای پیام/ه

 چابهار جذابیت‌های اقتصادی و تجاری دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.