شرکت مخابرات ایران خبر داد:

سامانه‌ ۲۰۰۰ شرکت مخابرات ایران جایگزین ۱۸۱۸ شد

از این پس مشتریان تلفن ثابت می‌توانند برای دریافت و پرداخت هزینه کارکرد تلفن ثابت خود با سامانه ۲۰۰۰ تماس حاصل نمایند.

سامانه‌ ۲۰۰۰ شرکت مخابرات ایران جایگزین ۱۸۱۸ شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،با توسعه خدمات و پشتیبانی سامانه ۲۰۰۰ توسط این شرکت ، پرداخت تمام قبوض شرکت‌های خدماتی از جمله تلفن ثابت از طریق این سامانه امکان پذیر شد.

با راه‌اندازی این سامانه دیگر نیازی به مراجعه بانک و یا خودپرداز وجود نداشته و تمام مشترکین می‌توانند با داشتن یکی از کارت‌های بانکی عضو شتاب و با شماره‌ گیری سامانه ۲۰۰۰، به‌ راحتی و در حداقل زمان ممکن نسبت به دریافت کارکرد هزینه قبوض مصرفی خوداقدام و از همین طریق پرداخت نمایند.

شایان ذکر است با توجه به ضرورت یکپارچه سازی سیستم های پرداختی و ضرورت مشتری مداری سامانه ۲۰۰۰ خدمات‌دهی بهتری را نسبت به سایر سامانه ها ایجاد کرده و این سامانه علاوه بر خدمات اختصاصی مخابرات و همراه اول، امکان پرداخت قبوض گاز، برق، آب و فاضلاب عوارض شهرداری و قبوض جریمه را نیز فراهم کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فضای مجازی ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معصومه کریمی
۱۹:۴۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
باسلام وخسته نباشید من پول تلفن منزل را با ۲۰۰۰تا چند دوره متوالی پرداخت کردم اما تلفن را قطع کردند مراجعه که کردم میگن ۵۰هزار تومان بدهی داره در صورتی که من همه را پرداخت کرده بودم وناچار شدم این مبلغ را بدهم تا تلفن وصل شود لطفا رسیدگی کنید آیا برای بعد از این چطور به این سامانه می‌شود اطمینان کرد ‌برای پرداخت به بانک مراجعه نکنم
آخرین اخبار