تجمع اعتراضی به طرح موسوم به معامله قرن در لندن

شماری از حامیان مردم فلسطین همزمان با نشست منامه برابر سفارت بحرین در لندن تجمع کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شماری از حامیان مردم فلسطین در ادامه موج اعتراض‌های مردمی به اقدامات آمریکا و هم پیمانانش در پایمال کردن حقوق فلسطینیان همزمان با نشست منامه برابر سفارت بحرین در لندن تجمع و این اقدام را توطئه‌ای دیگر ضد ملت فلسطین توصیف و آن را محکوم کردند.

حامیان مردم فلسطین و فعالان حقوق بشر از ملیت‌های مختلف در این تجمع در حالیکه تصاویر جنایات رژیم صهیونیستی و شعار‌هایی علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکام عرب حامی طرح ضدفلسطینی معامله قرن سر می‌دادند، هرگونه حمایت از این طرح آمریکایی – صهیونیستی را محکوم و مشارکت در تضییع حقوق فلسطینیان توصیف کردند.

رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در این تجمع با محکوم کردن اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی معامله قرن را حراج قرن و اقدامی برای پایمال کردن هر چه بیشتر حقوق مردم فلسطین با همراهی شماری از حکام عرب دانست.

مسعود شجره گفت: این طرح چهره واقعی و ضد فلسطینی آمریکا و حکام عرب حامی این طرح را برای مردم جهان آشکارتر کرد.

او در عین حال رونمایی از این طرح را موجب ایجاد حرکتی نو برای رهایی قدس و دفاع از ملت مظلوم فلسطین دانست و گفت: پشتیبانی حکام سعودی و چند پادشاه دیگر کشور‌های عربی از حراج قرن نشان داد آنان از پشت در حال خنجر زدن به ملت فلسطین هستند و سرسپردگی را به اوج رسانده اند.

در این تجمع شماری از فعالان حقوق بشر و حامیان مردم فلسطین اقدام آمریکا و هم پیمانانش از طرح آمریکایی صهیونیستی معامله قرن را محکوم کردند و در جهت پایمال کردن هر چه بیشتر حقوق مردم فلسطین دانستند.

آنان همراهی برخی حکام عرب با آمریکا را در این باره و نیز سکوت کشور‌ها و سازمان‌های بین المللی نسبت به این اقدام را شرم آور توصیف کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار