جمعیت الوفاق بحرین: ننگِ «نشست منامه» گریبانگیر رژیم آل‌خلیفه می‌شود

جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای «نشست منامه» را به شدت محکوم و اعلام کرد ننگ گریبانگیر رژیم آل‌خلیفه می‌شود.

الوفاق بحرین: ننگ گریبانگیر رژیم آل خلیفه می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری الؤلؤة، جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین در بیانیه‌ای شدیداللحن که امروز (چهارشنبه) آن را منتشر کرد نشست منامه را محکوم و آن را نشستی برای فروش فلسطین توصیف کرد.

جمعیت الوفاق در بیانیه خود تاکید کرد ننگ گریبانگیر رژیم آل خلیفه و دست نشانده‌هایش می‌شود؛ کسانی که با میزبانی «نشست خیانت» به نگهبانانی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده‌اند.

در این بیانیه آمده است: تمامی اقشار بحرین  از این اقدام رژیم آل خلیفه اعلام برائت می‌کنند و اینکه کشور بحرین به نفع خدمات‌رسانی به طرح صهیونیستی، تروریستی، جنایی و توسعه طلبانه ربوده شده است را به شدت محکوم می‌کنند.

جمعیت الوفاق در ادامه اعلام کرد: نشست منامه از زمان اعلام شدن تا آماده سازی و اجرا نشان داد که رژیم و دست نشانده‌هایش عامدانه و با اصرار و پیگیری علیه مسئله فلسطین و تمامی جهان عرب و اسلام توطئه‌چینی کرد و حتی از این بالاتر رفته و با پافشاری به تمامی مقدسات، ارزش ها، رسوم و ادیان بی احترامی کرده و به هیچ فردی، حکومتی، دانشمندی و موسسه‌ای و حتی به هیچ ملت عربی و اسلامی اعتنا و توجهی نکرد و به سوی اجرایی کردن آنچه فراتر از خواسته‌های صهیونیست‌ها بود حرکت کرد.

در پایان جمعیت الوفاق تاکید کرد که قدس و فلسطین عقیده‌ای راسخ در دل و جان مردم بحرین و جهان عرب است و هرگز ذره‌ای از خاک آن را از دست نمی‌دهند. معامله قرن و نشست منامه نتیجه‌ای به دنبال نخواهند داشت و کسانی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و خیانت هستند شکست خورده‌اند و معامله آن‌ها شکست خورده است و دنیا با پایداری فلسطینی‌ها و همبستگی عربی و اسلامی به زودی این شکست را خواهد دید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار