علی‌رغم تحریم‌های آمریکا؛

گوشی 5G شرکت آنر به زودی عرضه می‌شود

آنر - Honor، شرکت زیرمجموعه هوآوی، علی رغم فشارهای آمریکا و تحریم شدن از سوی این دولت از عرضه گوشی جدید خود با پشتیبانی از اینترنت همراه نسل پنجم خبر داد.

تولید نهایی گوشی 5G شرکت آنر علی‌رغم تحریم‌های نفس‌گیر آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از بحران تجاری که طی تحریم هوآوی از سوی آمریکا برای این شرکت ایجاد شد افراد زیادی معتقد بودند دیگر تا مدت‌ها خبری از گوشی این شرکت با پشتیبانی از اینترنت همراه نسل پنجم نخواهد بود. اما حالا خبری در فضای مجازی منتشر شده است که این تفکر را زیر سوال می‌برد.

اولین گوشی با توانایی پشتیبانی از اینترنت همراه نسل پنجم آنر

بر اساس این خبر جدید جورج ژائو، رئیس آنر شرکت زیرمجموعه هوآوی، طی سخنرانی در کنگره جهانی موبایل در شانگ‌های اعلام کرده است که آنر - Honor در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ تلفن همراهی با پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم عرضه می‌کند. این خبر به دلیل برای بسیاری شوکه کننده بود که شرکت مادر آنر یعنی هوآوی هم اکنون تحت تحریم‌های نسبتا سنگینی از سوی دولت آمریکا قرار دارد. 

البته این فرد طی این سخنرانی به غیر از خبر عرضه این گوشی جدید که برخلاف همه اتفاقات اخیر باز هم راهی برای تولید آن پیدا شده است، حرف دیگری درباره این دستگاه نزده است. این مسئله بدان معنا است که اطلاعاتی از مشخصات و ویژگی‌های این گوشی جدید آنر به دست ما نرسیده است و برای دانستن آن‌ها باید مدت زمان بیشتری صبر کنیم.


بیشتر بخوانید: عرضه ۱۰۰ میلیون تلفن هوشمند توسط هوآوی در نیمه اول سال ۲۰۱۹ 


پیش‌بینی آنر از گوشی جدید خود با توانایی پشتیبانی از اینترنت 5G

ژائو در بخش دیگری از حرف‌های خود به این نکته اشاره کرده است که به نظر او فروش گوشی‌های 5G آنر در سال آینده از مرز ۱۰۰ میلیون دستگاه گذر خواهد کرد. او همچنین به کاربران چینی خود قول داده است که این کشور اولین بازاری باشد که گوشی 5G آنر در قفسه‌های فروش آن قرار خواهد گرفت. دلیل این کار آنر نیز کاملا مشخص است. چین یکی از بهترین بازارهای جهان است که سود بسیاری برای شرکت‌های تولید کننده وسایل الکتریکی خواهد داشت. علاوه بر این مسئله، آنر یک شرکت چینی است و ارائه اولین دستگاه تولید شده با توانایی پشتیبانی از اینترنت 5G در این کشور کاملا منطقی به نظر می‌رسد. 

انتهای پیام/

آنر اولین گوشی با توانایی پشتیبانی از اینترنت همراه نسل پنجم را عرضه خواهد کرد

برچسب ها: فناوری ، هوآوی ، آنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار