معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما:

در سال ۹۸ مستند‌های فرهنگی سیاسی و اجتماعی تولید می شود

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما افزود: سال ۹۸ در معاونت استان‌ها سال تولید گسترده مستند‌های فرهنگی سیاسی و اجتماعی است که با توجه به اولیت بندی تولید خواهد شد.

در سال ۹۸ مستند‌های فرهنگی سیاسی و اجتماعی تولید می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،دکتر دارابی معاون امور استان‌های سازمان سازمان صداوسیما در نشست سالیانه مدیران مراکز صدا و سیمای کشور با حضور جمعی از مدیران و اصحاب رسانه ملی برگزار شد گفت:امسال شعار همایش ما مرتبط با بیانیه رهبر انقلاب و تبیین نقش شبکه‌های استانی است.
 
وی افزود:سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ۱۵۰ شبکه رادیو تلویزیونی دارد که به بیش از ۳۵ زبان فراملی برنامه تولید و پخش می‌شود که ازین تعداد ۸۰ شبکه رادیو تلویزیونی در استان‌ها است و سرمایه بزرگی برای برنامه ریزی و همفکری است.

معاون امور استان‌های سازمان سازمان صداوسیما گفت:برخی از معاونین محترم سازمان و مدیران زیربط کار‌های مشترکی دارند که باهم تبادل نظر و گفتگو می کنیم و ریاست محترم سازمان نیز سیاست‌ها و برنامه‌های طول سال را تبیین می کنند.

دارابی با اشاره به اینکه ما امسال ۳ برنامه مهم در دستور کار داریم افزود:تلاش صداوسیما برای تحقق شعار سال مسئله رونق تولید است که ستادی در سازمان و در معاونت استان‌ها تشکیل شده که برای این موضوع برنامه ریزی شود.

معاون امور استان‌های سازمان سازمان صداوسیما گفت: ما امسال جشنواره پویا نمایی تلویزیونی کشوری و همچنین جشنواره تولیدات مراکز با میزبانی خراسان شمالی را در برنامه داریم.

دارابی  افزود: با توجه به اینکه شبکه‌های استانی همه ۲۴ ساعته شده اند مسئله تولید و کنداکتور جدید شبکه‌ها از جمله برنامه‌هایی است که مادر این دو روز به ان اشاره خواهیم کرد.

انتهای پیام// د. ف

نشست سالیانه مدیران مراکز صدا و سیمای کشور

برچسب ها: رسانه ملی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.