وزیر راه و شهرسازی:

احداث باند دوم محور تربت حیدریه به زاوه حجم ترافیکی این جاده را کاهش می‌دهد

وزیر راه و شهرسازی گفت: با اجرای باند دوم محور تربت حیدریه به زاوه به طول ۲۵ کیلومتر حجم ترافیکی این محور کاهش می‌یابد و عبور و مرور در این جاده به سهولت انجام خواهد شد.

احداث باند دوم محور تربت حیدریه به زاوه حجم ترافیکی این جاده را کاهش می‌دهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور تربت حیدریه به زاوه گفت: با وجود اینکه محور زاوه به تربت حیدریه شریانی اصلی نبوده، اما به دلیل کوتاه بودن مسیر، استفاده ترافیکی بیش از حد تصوری از آن شده است.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر قرارداد قطعه اول باند دوم محور تربت حیدریه به زاوه به طول ۱۰ کیلومتر با پیمانکار منعقد شده و قرار است که ۲۵ کیلومتر مسیر ظرف مدت ۲۴ ماه به بهره برداری برسد، با این حال در تلاش هستیم تا زودتر از موعد مقرر، باند دوم این محور افتتاح شود.


گفتنی است، وزیر راه و شهرسازی به همراه معاونان و مدیر کل استان صبح امروز به منظور اجرای عملیات باند دوم محور تربت حیدریه به زاوه، بازدید از بیمارستان امام حسین علیه السلام، سایت مسکن مهر و همچنین بافت فرسوده شهری به این شهرستان سفر کرده است.
 
انتهای پیام// ه.ز

باند دوم محور تربت حیدریه به زاوه اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار