اجرای ۱۰ پروژه مهم گازرسانی در بیش از ۱۵۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ پروژه مهم گازرسانی در بیش از ۱۵۰ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد فعال و در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به وضعیت خاص کوهستانی و نقاط صعب‌العبور استان گفت: کار گازرسانی و خدمات‌دهی به مناطق محروم و کوهستانی و صعب‌العبور و هزینه‌های هنگفت مورد نیاز برای این نوع خدمت یکی از موانع مهم و گسترش توسعه استان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ پروژه مهم گازرسانی در بیش از ۱۵۰ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد فعال و در حال اجرا است.

وی با بیان این‌که گاز را به همه نقاط استان خواهیم برد، افزود: همکاران ما در شرکت گاز استان علی‌رغم این نوع از سختی‌های کار توانستند در زمینه سلامت اداری در سطح کشور خوش بدرخشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که امیدواریم روزی همه روستا‌های استان از نعمت گاز برخوردار شوند، گفت: از پروژه گازرسانی مجموعه روستا‌های دهنو، میان لوداب، شهرک پورشریف، آب مورد، گرگیان،  گوزنان و .. بازدیدی داشتیم.

وی بیان کرد: این پروژه ۳۵ کیلومتر شبکه گذاری فلزی و پلی اتیلن با ۲ عدد ایستگاه CGS-TBS  و اعتبار ۴.۵ میلیارد جهت گازرسانی به ۵۸۷ خانوار در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان این‌که پروژه گازرسانی به لوداب ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است بر تسریع در روند این پروژه تأکید و خاطرنشان کرد:  امیدواریم پیمان کار با راه‌اندازی اکیپ‌های کاری در هفته‌های آینده شاهد پیشرفت بهتر پروژه باشیم.

انتهای پیام/پ

اجرای پروژه های مهم گاز رسانی در استان

برچسب ها: گاز ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.