جزئیات کنکور سراسری ۹۸ در کهگیلویه/از آمار داوطلبان تا حوزه‌های برگزاری آزمون

مدیر آموزش و پرورش دهدشت با اشاره به شرکت چهار هزار و ۵۸۲ داوطلب در رقابت کنکور سراسری امسال گفت: هشت حوزه برای برگزاری این آزمون در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،علی پورک‌پور مدیر آموزش و پرورش دهدشت امروز  با اشاره به در پیش بودن رقابت کنکور سراسری اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری این رقابت مهم اندیشیده شده است.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت گفت: چهار هزار و ۵۸۲ داوطلب از منطقه دهدشت در گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری شرکت دارند.

وی افزود: ۲ هزار و ۵۱۵ نفر از داوطلبان کنکور در رشته تجربی با یکدیگر رقابت خواهند داشت که نسبت به سایر رشته‌ها درصد بالایی را به خود اختصاص داده است.

پورک‌پور افزود: این در حالی است که در گروه آزمایشی ریاضی تنها ۲۱۹ داوطلب شرکت دارند و کمترین تعداد متقاضی را دارد.

وی با اشاره به توزیع کارت ورود به جلسه کنکور از ۹ تیر ماه گفت: نیاز است مخابرات و اداره برق نسبت به تأمین اینترنت و برق شهرستان همکاری داشته باشند تا داوطلبان با مشکلی در زمینه مواجه نشوند.

پورک‌پور نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت کنکور را مهم خواند و گفت: با توجه به حساسیت ویژه خانواده‌ها در تأمین آرامش داوطلبان نیروی انتظامی با حضور به موقع در حوزه‌های برگزاری این دغدغه را برطرف کند.

پورک‌پور از اختصاص هشت سالن برای برگزاری کنکور خبر داد و اضافه کرد: سیستم سرمایشی حوزه‌های محل برگزاری تأمین شده و مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/پ

جزئیات کنکور سراسری ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.