آغاز عملیات مرمت پل‌های سواره‌ رو تقاطع غیرهمسطح فجر

شهردار منطقه ۴ مشهد گفت: پروژه مرمت ابنیه پل‌های سواره‌رو تقاطع غیرهمسطح فجر با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال آغاز می شود.

آغاز عملیات مرمت پل‌های سواره‌ رو تقاطع غیرهمسطح فجر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا غلامی شهردار منطقه ۴ مشهد گفت: مقاوم‌سازی و سند بلاست پایه‌ها، کوله‌ها و سرستون‌های پل، تخریب محل‌های بتن سست، زنگ‌زدایی میلگردها، استفاده از لایه پوشش رنگ محافظ نانو، اجرای ملات ترمیمی و پرایمر، تعویض و نصب لاستیک درز انبساط از اقداماتی است که در این پروژه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تقاطع غیرهمسطح فجر با توجه به اهمیت آن به عنوان یکی از اصلی‌ترین تقاطع‌های مشهد که دهه ۷۰ احداث شده در حد فاصل بولوار طبرسی شمالی و جنوبی و در مسیر تشرف به حرم مطهر رضوی قرار گرفته و بزرگراه شهید میرزایی را به بزرگراه شهید بابانظر متصل می‌کند.

شهردار منطقه ۴ مشهد گفت: تعمیر و مرمت مستمر زیرساخت‌های شهری علاوه بر افزایش طول عمر آن‌ها و کاهش آسیب‌های احتمالی، تاثیر به سزایی در صرفه جویی هزینه‌های مدیریت شهری دارد در همین راستا و با انجام بازدید ادواری، تعمیر و نگهداری مستمر تقاطع غیرهمسطح فجر به دلیل تردد بالای وسایل نقلیه با توجه به جایگاه ویژه آن، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

غلامی افزود: به همین منظور پس از بازدید و بررسی کارشناسی، مرمت ابنیه و درز انبساط پل‌های سواره رو تقاطع غیرهمسطح فجر به عنوان یک پروژه شاخص در دستور کار شهرداری منطقه ۴ در سال جاری قرار گرفت.وی ادامه داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال در منطقه ۴ مشهد در حال اجراست و طی مدت ۴ ماه به پایان خواهد رسید.

شهردار منطقه ۴ مشهد گفت: هنگام اجرای مرمت و تعویض درز انبساط پل‌های سواره‌رو، بخش‌هایی از مسیر تقاطع غیرهمسطح فجر به طور موقت مسدود خواهد شد که در زمان مقرر به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌گردد.

انتهای پیام//م.پ

 

آغاز عملیات مرمت پل‌های سواره‌رو تقاطع غیرهمسطح فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.