پیام تسلیت به مناسبت مرگ زندگی بخش دانش آموز گیلانی

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در پیامی مرگ زندگی بخش دانش آموز لاهیجانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت به مناسبت مرگ زندگی بخش دانش آموز گیلانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نادر جهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به مناسبت درگذشت محمد نوروزی نیا و اهدای اعضای این دانش آموز لاهیجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

خانواده محترم نوروزی نیا

تسلیت واژه کوچکی در برابر اندوه بزرگ از دست دادن فرزند ارجمند شماست، با این حال رضا به تقدیر و خواست خداوندی، رتبه و جایگاهی است بس رفیع که تنها بندگان مشمول عنایات خاص خداوندی به آن می‌رسند و آرام می‌گیرند.

از خود گذشتگی و تصمیم بس دشواری که به هنگام شنیدن خبر مصیبت درگذشت محمدرضای عزیز گرفتید و با اهدای اعضای آن عزیز سفرکرده به ۴ بیمار نیازمند، ثابت کردید پایان یک زندگی می‌تواند آغاز یک زندگی و نویدبخش دل‌های خانواده‌های دیگری باشد، شایسته تقدیر است.

این جانب ضمن گرامیداشت نام و یاد دانش آموز برومندمان زنده یاد محمد نوروزی نیا از درگاه ایزدمنان برای شما آرزوی صبر و شکیبایی و برای آن نوجوان عزیز، غفران و رحمت الهی آرزو می‌کنم.

اعضای بدن محمد نوروزی نیا دانش آموز پایه نهم دبیرستان دکتر پورخصالیان لاهیجان که بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، به ۴ بیمار نیازمند اهدا شد.

قلب این نوجوان که هفته گذشته به وسیله اورژانس هوایی به تهران انتقال داده شد، در بیمارستان شهید رجایی تهران به یک دختر ۱۲ساله که دارای نارسایی قلبی بود، پیوند زده شد.

همچنین کلیه‌های این دانش آموز ۱۴ ساله در رشت و کبدش برای پیوند به شیراز فرستاده شد.

بدین ترتیب با اهدای اعضای بدن این نوجوان لاهیجانی به ۴ نفر زندگی دوباره‌ای بخشیده شد.

انتهای پیام/ع

پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در پی درگذشت دانش آموز لاهیجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.