ساخت ۸ شهرک صنعتی در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت:در حال حاضر ۸ شهرک صنعتی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ هکتار در دست ساخت است و توسعه ۲ هزار هکتاری شهرک‌ها نیز در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدجواد بگی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان یک شرکت توسعه‌ای و زیرساختی است اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌ها، فیبرنوری، ایستگاه آتش‌نشانی، تصفیه‌خانه و فضای سبز از وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان است.

وی با اشاره به ایجاد ۷۰ شهرک صنعتی به مساحت ۱۲ هزار و ۲۰ هکتار توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان افزود: در حال حاضر ۸ شهرک صنعتی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ هکتار در دست ساخت است و توسعه ۲ هزار هکتاری شهرک‌ها نیز در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به وجود ۸ شهرک صنعتی خصوصی در استان اصفهان گفت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور فرصت مناسبی برای استقرار و شکوفایی بخش‌های تولیدی و صنعتی کشور است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۱ درصد صنایع استان اصفهان زیر مجموعه شرکت شهرک‌های است، بیان کرد: ۹۵ درصد صنایع استان اصفهان صنایع کوچک و متوسط و ۵ درصد مانند ذوب‌آهن و فولاد مبارکه جزو صنایع بزرگ هستند.

بگی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تاکنون با ایجاد بیش از ۱۳۰ هزار شغل و ارزش افزوده مناسب، سهم ویژه‌ای از اقتصاد صنعتی‌ترین استان کشور را در اختیار دارد، افزود: رسالت دوم شرکت شهرک‌ها، خدمات حمایتی و توسعه‌ای است که در این راستا حدود ۱۱ خدمت را به صورت رایگان و یارانه‌ای ارائه می‌کنیم.
وی با بیان اینکه با حمایت مناسب از صنایع کوچک و متوسط استان می‌توان شاهد افزایش چشمگیر اشتغال‌زایی باشیم، خاطرنشان کرد: با توجه به چالش‌هایی که خشکسالی‌های اخیر برای بخش کشاورزی استان اصفهان ایجاد کرده است، توسعه صنایع کوچک و متوسط یکی از راهکار‌های اصلی ایجاد اشتغال و افزایش درآمد سرانه در این مناطق است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با تأکید بر اینکه باید از استقرار صنایع بسیار پر مصرف در زمینه آب در استان اصفهان ممانعت به عمل آید، افزود: با توجه به مشکلات کم آبی منطقه باید توسعه صنایعی در دستور کار قرار گیرد که از مصرف آب مناسب و حداقلی برخوردار باشند.

انتهای پیام/م

 

ایجاد 70 شهرک صنعتی از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.