پیش‌بینی گرد و خاک موقت برای خوزستان؛ تند باد و خاک در راه است

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با توجه به پیش‌بینی وزش باد، همراه با تندباد‌های لحظه‌ای در مناطق جنوب غرب، غرب و تا حدودی مرکز استان از اواسط روز دوشنبه برای ساعاتی انتظار رخداد پدیده گرد و خاک موقتی در مناطق یاد شده وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد سبزه‌زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان، درباره آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده صاف در بعضی ساعات وزش باد و در مناطق جنوب غربی و غربی گاهی وزش بادقابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۴۹ و ایذه با ۲۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند افزود: در همین مدت اهواز حداکثر و حداقل دمای ۴۹ و ۲۷ درجه سانتیگراد را گزارش شده است.

سازمان هواشناسی استان خوزستان در اطلاعیه شماره ۴ مورخ ۹ تیر ۱۳۹۸ مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان آورده است که با توجه به پیش‌بینی وزش باد‌های قابل ملاحظه همراه با تند باد‌های لحظه‌ای در مناطق جنوب غرب، غرب و تا حدودی مرکز استان، از اواسط روز دوشنبه برای ساعاتی انتظار رخداد پدیده گرد و خاک موقتی در مناطق یاد شده وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.