آغاز عملیات آبرسانی به روستا‌های بروجرد

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی بروجرد گفت: عملیات آبرسانی به ۲ روستای بروجرد با جمعیت ۲۵۰ خانوار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی بروجرد گفت: عملیات آبرسانی به ۲ روستای بروجرد با جمعیت ۲۵۰ خانوار آغاز شد.

محمد بشیری  اظهار داشت: یکی از اقدامات لازم، آب‌رسانی به روستا‌هایی است که با مشکل کمبود آب مواجه هستند و این مشکل در تابستان به دلیل مصرف زیاد آب تشدید می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی آب‌رسانی به دو روستای قلعه‌نو شوکتی و قره‌سو در شهرستان بروجرد آغازشده که جمعیت بهره‌بردار این پروژه ۲۵۰ خانوار در دو روستا است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی با اشاره به اینکه این پروژه ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد عنوان کرد: برای اجرای این پروژه ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده که تلاش می‌شود هر چه سریع‌تر این پروژه اجرایی و ساکنین روستا تحت پوشش شبکه قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: طی سال‌های اخیر بسیاری از روستا‌ها تحت پوشش این شبکه قرارگرفته و تلاش داریم تا مشکل کمبود آب و یا لوله‌کشی آب در روستا‌ها برطرف شود.

بشیری با تأکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب در ایام تابستان گفت: با توجه به‌شدت گرما و مصرف زیاد آب، شهروندان صرفه‌جویی را مدنظر داشته باشند تا همه از نعمت آب بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ب

عملیات آبرسانی به روستا‌های بروجرد آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.