شرکت ملی پست جدیدترین دستاورد‌های خود را در نمایشگاه الكامپ به نمایش می‌گذارد

در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ایران (الکامپ) شرکت ملی پست برای ارایه آخرین دست آوردهای خود، حاضر خواهد داشت.

شرکت ملی پست جدیدترین دست آورد‌های خود را در نمایشگاه الكامپ به نمایش می‌گذاردبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ایران (الکامپ) از ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران با شعار "آینده بهتر با خدمات شهروند محور و دولت هوشمند" برگزار می‌شود.در این نمایشگاه،شرکت‌های دولتی و غیردولتی فعال در عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکار‌های صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد کشور، به ارایه جدیدترین دست آورد‌های خود می‌پردازند.

شرکت ملی پست با توجه به آغاز طرح تحول دیجیتال و "سکوی تجارت الکترونیک پست (ستاپ) " ، امسال با هدف معرفی بهتر این طرح و همچنین شناساندن خدمات و سرویس‌های نوین، در نمایشگاه الکامپ اقدام به برپایی غرفه می‌کند.

بر این اساس تا پایان سال ۷۰ فراخوان جهت مشارکت بخش خصوصی با شرکت ملی پست به منظور اجرای طرح تحول دیجیتال در این شرکت و تغییر رویکرد سنتی به سمت پلت فرمی شدن خدمات منتشر می‌شود. تاکنون طی ۳ فراخوان در زمینه ارائه خدمات سامانه‌های دانشگاهی، ارائه خدمات پیام رسان‌های سازمانی و ارائه خدمات الکترونیکی برخط (آنلاین) کدپستی و آدرس‌های مکان محور با استفاده از بانک اطلاعاتی پروژه ملی جی نف از شرکت‌های نو پا و دانش بنیان دعوت به همکاری شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فضای مجازی ، الکامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار