یاسوج میزبان کاروان ۳۵ نفره دوندگان جاده ولایت

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروان ۳۵ نفره از دوندگان حرم رضوی فردا از بههبان وارد کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند و عصر روز چهارشنبه مورد استقبال مردم و مسوولان قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  سید محمدتقی علوی در نشست صبح امروز هماهنگی کاروان پیاده‌روی جاده ولایت گفت: تیم ۳۵ نفره دوندگان از استان خوزستان تا خراسان رضوی فردا سه‌شنبه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شهر دهدشت می‌شوند و پس از پیمودن مسیر‌های پیش‌رو ساعت ۱۸ روز چهارشنبه در پارک ساحلی یاسوج مورد استقبال مردم و مسوولان استان قرار می‌گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای استقبال باشکوه از این کاروان ورزشی گفت: استان افتخار این را دارد که در مسیر قدمگاه امام رضا (ع) قرار دارد و دو سالی است میزبان ورزشکاران در پیاده‌روی جاده ولایت قرار دارد.

وی بیان کرد:در نشستی که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد پیاده‌روی جاده ولایت سال آینده بین‌المللی و با حضور ورزشکاران کشور‌های اسلامی برگزار می‌شود.

این مسوول با اشاره به اینکه سال گذشته استقبال خوبی از این کاروان در استان صورت گرفت، گفت: این کاروان صبح روز پنجشنبه یاسوج را به مقصد استان فارس ترک می‌کنند که برای استقبال باشکوه از این افراد نیازمند همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه، شهرداری، دفتر آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش هستیم.

در پایان سید محمدکاظم نظری در جمع‌بندی این نشست با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت گفت: استان در مسیر دوندگان جاده ولایت قرار دارد که می‌توان از این حرکت معنوی برای گسترش ارزش‌های معنوی و ترویج فرهنگ و شیوه ائمه اطهار (ع) خصوصا امام رضا (ع) در استان تمام شیعه استان استفاده کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران استان در استقبال از کاروان پیاده‌روی جاده ولایت که مسیر خوزستان تا خراسان رضوی را پیاده طی می‌کنند سنگ تمام بگذارند.

انتهای پیام/ط

کاروان ۳۵ نفره از دوندگان  فردا از بههبان وارد کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.