آغاز طرح اردو‌های جهادی هجرت ۳ در قصرشیرین

طرح اردو‌های جهادی هجرت ۳ در قصرشیرین با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان و دانش آموزان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با شرکت ۶۰۰ نفر روز در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،مراد علی حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین در این مراسم در سخنانی گفت : طرح هجرت سه در قالب بسیج سازندگی و محرومیت زدایی در ایام فراغت دانش آموزان شروع می‌شود که در امر بازسازی و زیبا سازی مدارس و همکاری با آموزش و پرورش و دولت تجربیات بسیار خوبی دارد.

وی گفت : پارسال در مجموع در قالب اردو‌های طرح هجرت سه، یک هزار نفر روز شرکت داشتند که کلاس‌های احکام، قرآن، کلاس‌های امدادی با محوریت جمعیت هلال احمر و مشاوره و بهداشت و درمان، آسیب‌های اجتماعی و مسابقه‌های ورزشی و برپایی دوره‌های اخلاق برای تزکیه و تعلیم و در عین حال بهسازی مدارس از برنامه‌هایی بود که در قالب این طرح برگزار شد.

وی عنوان کرد: امسال ۶۰ تن در قالب کلاس‌های ۱۰ روزه به میزان ۶۰۰ نفر روز در برنامه‌های طرح هجرت سه حضور دارند.

فرماندار قصرشیرین نیز در این مراسم گفت: طرح هجرت سه از برنامه‌های مورد تایید و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مرادعلی تاتار افزود: امام راحل روی جوانان خیلی تاکید داشتند که در زمان رژیم ستم شاهی این هدف را دنبال می‌کرد و انقلاب را به پشتوانه آن‌ها به پیروزی رسید.

وی اظهار کرد: با سرنگونی پهباد توسط نیرو‌های سپاه پاسداران کشورمان، قدرت و همینه آمریکا توسط نیرو‌های سپاه شکسته شد از این رو قدرت نمایی آمریکا برای خود و حامیانش و نه ایران اسلامی است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: ایران اسلامی امروز به جایی رسیده که قدرت نظامی و راداری آمریکا را با شکست مواجه کرد و آن‌ها توانایی پاسخ به این حرکت را نداشتند.

وی گفت: طرح هجرت سه بسیار حائز اهمیت است که یکی از اهداف طرح مشارکت دانش آموزان در ساخت کشور و همچنین مدیریت اوقات فراغت و شکوفایی استعداد‌ها است.

 

 

انتهای پیام/د

طرح هجرت سه در قالب بسیج سازندگی و محرومیت زدایی

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار