بسته شدن پرونده صدور کارت هوشمند ملی تاپایان شهریور

مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: پرونده صدور کارت هوشمند ملی تاپایان شهریور بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدحسین نیری مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی در حاشیه دیدار با فرماندار بردسکن گفت: خراسان رضوی می تواند روزانه پاسخ گوی ۱۲هزار نفر از واجدین شرایط کارت هوشمند ملی باشد. از جمعیت ۶میلیون و ۴۰۰هزار نفر در استان ۴میلیون و ۷۷۱هزار نفر آن‌ها بالای ۱۵ سال سن دارند که باید کارت هوشمند ملی داشته باشند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۸۰درصد جمعیت واجد شرایط کارت هوشمند ملی در استان درخواست آن‌ها اخذ شده است و ۹۵۰هزار نفر دیگر برای ارائه مدارک و اخذ کارت به دفاتر پستی و پیشخوان مراجعه نکرده اند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: کمبود کارت خام روند صدور کارت ملی هوشمند را به تأخیر انداخته است ,لذا سازمان به دنبال تامین کارت خام است که این طرح تاپایان شهریور امسال بسته شود.

نیری افزود: کسانی که اقدام به درخواست کارت هوشمند ملی کرده اند و کارت آن‌ها صادر نشده است می‌توانند با کد رهگیری از خدمات مورد نیاز در هنگام کار‌های اداری استفاده کنند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: اعتبارات ادارات ثبت احوال استان‌ها ملی است و تنها اعتبارات عمرانی آن استانی است و اعتبارات عمرانی امسال اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی در سال جاری ۴۰۰میلیون تومان است که صرف خرید تجهیزات اداری و سخت افزاری ۳۱ اداره در سطح استان شده است.
 
انتهای پیام//م.پ
 

پرونده صدور کارت هوشمند ملی تا پایان شهریور بسته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.