رونمایی از پیراهن تیم فوتسال فرش آرا

از پیراهن تیم فوتسال فرش آرای مشهد دوشنبه شب طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان ورزش خراسان رضوی و سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشور در مشهد رونمایی شد.

مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتسال فرش آرا برگزار شد.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احسان اصولی رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی در حاشیه رونمایی از پیراهن فصل جدید تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: باشگاه‌های ورزشی باید علاوه بر بعد ورزشی در بخش فرهنگ نیز فعال باشند، فرش‌آرا به تمام معنا در بعد فرهنگی فعالیت دارد، در کنار فعالیت فرهنگی و ورزشی مجموعه فرش‌آرا در زمینه صنعت نیز از واحد‌های موفق هستند و توانستند در زمینه کارآفرینی نیز موفق باشند.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: تیم‌ها، بازیکنان و هواداران مشهدی همگی در کنار بحث‌های فنی و نگاه کردن به سکو و قهرمانی، حوزه‌های اخلاقی را هم باید مدنظر داشته و واجد برجستگی‌ها و ویژگی‌های خاص پایتخت معنوی ایران باشند.

وی افزود: باشگاه فرش‌آرا تیمی بی‌حاشیه و از لحاظ اخلاقی نیز متعالی و پیشگام بوده و در این عرصه می‌تواند به‌عنوان تیمی شاخص در سطح کشور معرفی شود.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: فرش‌آرا فصل گذشته نتایج بسیار خوبی را کسب کرد و امسال در کنار بحث اخلاق باید روی قهرمانی متمرکز شود.

مجید مرتضایی، سرمربی جدید تیم فوتسال فرش‌آرا نیز در ادامه در خصوص شرایط فرش‌آرا در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ برتر گفت: هدف ما این است که سال متفاوتی داشته باشیم و باعث شادی هواداران فرش‌آرا در استان و شهر مشهد باشیم، بخصوص اینکه امسال نیم نگاهی به قهرمانی داریم، اما ابتدا هدف ما قرار گرفتن در بین ۸ تیم است تا در پلی آف حاضر باشیم.
 
 
انتهای پیام//ع.م
 
 

رونمایی از پیراهن تیم فوتسال شهرآرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.