تجلیل از واحد‌های تولیدی صنعتی نمونه استان همدان / یک هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان همدان فعال است

به مناسبت هفته صنعت، معدن و تجارت از ۱۱ واحد تولیدی نمونه این استان تجلیل شد.

تجلیل از واحد‌های تولیدی صنعتی نمونه استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید رضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان درآیین تجلیل از واحد‌های تولیدی صنعتی استان با اشاره به اینکه نگاه به واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط باید به شکلی باشد که به بنگاه اقتصادی تبدیل شوند گفت: تا با آشنایی بازار‌های مختلف و تامین منابع مالی در تحقق اهداف و ماموریت‌های خود پر شتاب حرکت کنند.

وی با بیان اینکه دانش فنی و فن آوری  واحد‌های صنعتی و تولیدی باید به روز باشد افزود: تا بتوانند تحول و تغییراتی در محصولات، طبق بازار‌های داخلی و خارجی داشته باشند و محصول خود را صادر و با دسترسی بیشتری به بازار‌ها به خصوص بازار‌های صادراتی به اهداف مورد نظر خود برسند.
متین حمایت دولت از واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط و هدایت آن‌ها را به سوی صادرات مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: با حمایت‌های دولت توانمندی‌های این صنایع نیز در تنوع و کیفیت محصولات افزایش یافته و این صنایع نقش مهمی را در اشتغالزایی خواهند داشت.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در ماه‌های گذشته رونق تولید در استان همدان روند صعودی گرفته است، خاطرنشان کرد: بالا بردن ظرفیت تولید برخی واحد‌های تولیدی و صادرات غیرنفتی استان دلیلی بر اقتدار رونق تولید در استان است.

این مسئول ادامه داد: این ۱۱ واحد صنعتی و تولیدی بر اساس معیار و شاخص‌های مربوطه به عنوان نمونه انتخاب شدند.

حمیدرضا متین گفت: کشت و صنعت خزل، پایا بسپار، کارگاه صنعتی طراحان، آهن و سیلیس آذرخش، همبرگر محبوب، فاران شیمی، توسعه معدنی و صنعتی صبانور از واحدهای برتر استان هستند.

وی افزود: چینی آگات، قطعه سازان رزن، تیزرو پرش ماماهان، گروه سنگ الیاسی و الماس ماسه هگمتان نیز به عنوان نمونه شناخته شده‌اند.

متین اظهار داشت: خوشه صنعتی انگور ملایر به مدیریت رضا نادری و همچنین کنترل گاز اکباتان نیز به تازگی به عنوان واحد برتر ملی معرفی و تجلیل شده‌اند که در این آئین از آنها نیز قدردانی می‌شود.

گفتنی است؛ همدان دارای یک هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی و تولیدی است که ۳۰ هزار نفر در این واحدها مشغول بکار هستند.

انتهای پیام/ج

یک هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان همدان فعال است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۲ تير ۱۳۹۸
اقا شما تو سایت دیوار استخدامی سرچ کنید ببینید کدوم شهر اوضاع بیکاریش داغونه. واقعا همدان بیکاری موج میزنه وضعیت اشتغال خیلی خرابه