جریمه ۸ میلیاردی قاچاقچیان سوخت استان همدان

۶ قاچاقچی سوخت با رای قاضی به پرداخت ۸ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

جریمه ۸ میلیاردی قاچاقچیان سوخت استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علیرضا حسن پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت:این افراد سوخت قاچاق را در غرب کشور بارگیری و به همدان و مرکز کشور کردند که در گلوگاه شهید زارعی دستگیر شدند.

وی میزان سوخت قاچاق کشف شده را ۱۵۸ هزار و ۴۵۰ لیتر نفت گاز و نفت سفید به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: برخی از قاچاقچیان با تعبیه باک اضافه در خودرو قصد انتقال سوخت قاچاق را داشتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته متهمان مجوز حمل و نگهداری سوخت را نداشتند بیان کرد: به منظور جلوگیری از اطاله دادرسی و سرعت بخشیدن به رسیدگی پرونده‌های قاچاق، شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز در گلوگاه شهید زارعی همدان دایر شده است.

حسن پور درباره وضعیت خودرو‌های توقیف شده توضیح داد: حکم خودرو حامل کالای قاچاق بستگی به شرایط پرونده و ارزش ریالی کالای توقیفی دارد که در بیشتر مواقع خودرو توقیف می‌شود و در  پرونده‌های محدود خودرو ضبط می‌شود.

وی گفت: درسه ماهه سالجاری ۲۱ پرونده قاچاق سوخت در تعزیرات حکومتی همدان تشکیل و مختومه شده است که ۱۵ مورد آن قاچاق و ۶ پرونده عرضه خارج از شبکه بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اضافه کرد: میزان محکومیت پرونده‌های قاچاق سوخت پنج میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال و پرونده‌های عرضه خارج از شبکه پنج میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بوده است.

حسن پور از شهروندان خواست شکایت‌های خود را با شماره تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی و تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن وتجارت اطلاع دهند.

انتهای پیام/ا


قاچاقچیان سوخت نقره داغ شدند

برچسب ها: همدان ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.