امیر حیدری:

ملت ایران با تبعیت از رهبر انقلاب دشمن را به انزوا کشانده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ملت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری دشمن را به انزوا کشانده و مقاومت چشمگیری از خود نشان داده است.

ملت ایران با تبعیت از رهبر انقلاب دشمن را به انزوا کشانده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم رونمایی از یادداشت تجلیل مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از کتاب شهید مجتبی ذوالفقار نسب و کتب شهدای مدافع حرم ارتش، ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س)، گفت: ما در نیروی زمینی این شعار محوری را که ریشه در شعور کارکنان نیروی زمینی دارد را تببین کردیم و گفتیم اصول بر سه پایه ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار است.

حیدری ادامه داد: خدا را شاکریم که در غیاب امامان معصوم از نعمت مقام معظم رهبری بهره‌مند هستیم و می‌توانیم از حضور ایشان استفاده کنیم و پشت سر ایشان حرکت کنیم و این شکرگزاری را با اطاعت از فرامین ایشان به جای می‌آوریم؛ این نعمت ما را از گمراهی خارج کرده است و تاریکی‌ها را برای ما روشن کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه گفت: امروز از اقتداری بسیار وسیعی برخوردار هستیم که محاسبات جهانی را به غلط انداخته و هندسه قدرت در داخل کشور، هندسه محاسبات جهانی را تغییر داده است.

وی عنوان کرد: هندسه قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران عبارت است از شخص، ولی فقیه که در راس اقتدارِ ایجاد شده است و به دلیل استفاده از فرامین قرآن کریم و بیانات معصومین، ضلع اصلی قدرت جمهوری اسلامی است و فرمایشات ایشان روشن کننده مسیر حرکت جمهوری اسلامی ایران است.

حیدری ادامه داد: مولفه دیگر هندسه مردم بصیر، فهیم و انقلابی هستند که در ولایت مداری و حضور در عرصه‌های مختلف، برتر هستند و حماسه آفرینی می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش مولفه دیگر قدرت را نیرو‌های مسلح عنوان کرد و گفت: مولفه دیگر قدرت در جمهوری اسلامی ایران، نیرو‌های مسلح انقلابی و فهیم و ولایت مدار هستند که گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، گام به گام فرمایشات رهبری را به اجرا در می‌آورند.

وی همچنین گفت: امروز اقتدار انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان است و این ستارگان هستند که نشان دهنده راه نیرو‌های مسلح هستند.

حیدری افزود: ولایت فقیه امت بزرگوار و نیرو‌های مسلح و مردم بزرگوار کشورمان اقتداری در کشور ایجاد کردند که اتاق‌های اندیشه ورزی دشمن را به تکاپو انداخته اند و دشمنان انقلاب را به تعجب وا داشته اند که چگونه ممکن است با وجود تلاش‌های بسیار آنها، جمهوری اسلامی ایران با اقتدار روزافزون در دنیا حاضر می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز در صدر حکومت ما شخصی الهی با اتکا به قدرت لایزال الهی پرچم داری حکومت را برعهده دارد و با پشت سر گذاشتن مرز‌های بازدارندگی، پشت سر مقام رهبری (مدظله العالی) به اقتداری رسیدیم که میتوانیم بدون عقب نشینی از خواسته‌های خود، حرف خود را در هر مجمعی بزنیم و به آنچه گفتیم عمل کنیم.

حیدری همچنین اظهار کرد: دشمنان از تمام قدرت‌های خود در مسیر مقابله با جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، ولی ملت ما با تبعیت از مقام معظم رهبری دشمن را به انزوا کشانده و مقاومت چشمگیری از خود نشان داده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان عنوان کرد: خداوند ان شاءالله این سعادت را به همه ما بدهد که با استعانت از شهدای بزرگوار پشت سر مقام معظم رهبری، در مسیر اقتدار نظام اسلامی حرکت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار