ضرورت فعالیت های شرکت گاز اقتصاد مقاومتی است

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران گفت: تمامی فعالیت‌های شرکت ملی گاز ایران در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان که رکن اصلی اقتصاد مقاومتی است صورت پذیرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سعید پاک سرشت مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران گفت: شرکت ملی گاز ایران در مسیر توانمند سازی سازندگان داخلی و عرضه کنندگان محصولات فناورانه است و در این مسیر حرکت می‌کند.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز رشد و فناوری از سوی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در سرخس، ادامه داد: خوشبختانه راه اندازی این مجموعه، ایده بسیار نو و تفکر بسیار بلندی بود، ما درون سازمان دارای تجربیاتی هستیم، اما باید به ایده‌ها و خلاقیت‌های بیرون سازمان هم توجه کرد.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران گفت: راه اندازی مرکز رشد و فناوری در شهرک گاز شهید مهاجر سرخس  نشان از توجه به بحث‌های پژوهشی است.
 
پاک سرشت  افزود: این مکان محیطی برای جذب نوآوری‌ها و خلاقیت‌های مجموعه‌های کوچک که بیرون سازمان فعالیت دارند می‌باشد و مدیران این مجموعه باید استعداد‌های بیرون سازمان را شناسایی و آن‌ها را بکارگیری کنند.

وی  با بیان اینکه  سرخس دارای پتانسیل و ظرفیت‌های متعدد بی شماری است تصریح کرد: مسئولین مربوطه باید تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها را شناسایی نموده و در راستای حمایت از توان شرکت‌های دانش بنیان که باعث اشتغال زایی در منطقه می‌گردد گام بردارند.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران با اشاره به فعالیت‌های اثرگذار در حوزه‌های پژوهشی، گفت: طی چند سال اخیر پروژه‌های پژوهشی و تجاری سازی محصولات، دستاورد‌ها و موضوعات فن بازار با حضور شرکت‌های دانش بنیان در قالب پارک‌های علم و فناوری اجرا شده است.

انتهای پیام// م. ه

توسعه اقتصاد دانش بنیان در شرکت گاز

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار