استاندار اردبیل:

نخبگان امید آفرینان جامعه هستند

استاندار اردبیل گفت: نخبگان و فرهیختگان جامعه در وضعیت کنونی کشور که با جنگ اقتصادی مواجه می‌باشد به عنوان امید آفرین عمل کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست نخبگان و فرهیختگان استان اردبیل گفت: در حال حاضر که کشور در وضعیت جنگ اقتصادی قرار دارد، نخبگان باید با نگاهی رو به جلو در بین مردم امید آفرینی کرده و اقدامات مثبت را به جامعه انتقال دهند.

وی بیان کرد: نخبگان نباید از مسیر توسعه ناامید باشند و باید تلاش کنند جامعه را به سمت برداشتن گام‌های اساسی‌تر در امر رشد و ترقی سوق دهند.

استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط دولت در استان اردبیل، اطلاع رسانی این عملکرد‌ها به صورت شفاف به مردم را در ایجاد امید در بین مردم موثر دانست.

بهنام جو ادامه داد: اقداماتی در بخش‌های توسعه صنعتی، توسعه بخش کشاورزی از قبیل گلخانه و اجرای پروژه‌های حیاتی استان از جمله راه آهن انجام گرفته که باید به صورت کامل و مبسوط برای مردم اطلاع رسانی شود.

وی بیان کرد: پروژه راه آهن اردبیل که از سالیان گذشته بر زمین مانده بود با همت دولت و مشارکت بانک ملی در حال اجرا می‌باشد که این امر اقدام مهمی در راستای توسعه همه جانبه استان است.

استادار اردبیل افزود: واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی نیز برکات زیادی به دنبال داشته و جذب بیش از ۵۰۰ نفر نیروی انسانی و تبدیل وضعیت یک هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان این شرکت اقداماتی است که باید به صورت کامل به مردم اطلاع رسانی شود.

بهنام جو توسعه فرودگاه اردبیل را نتیجه واگذاری کشت و صنعت مغان و افزایش میزان محصولات این شرکت دانست و افزود: طرح توسعه فرودگاه پارس آباد نیز با هدف انتقال و صادرات محصولات تولیدی این شرکت انجام می‌شود.

وی گفت: بیشتر نخبگان و اقشار مختلف مردم به دلیل بی اطلاعی از اقدامات دولت خواستار شفاف سازی هستند که باید در این زمینه گام‌های اساسی با همکاری نخبگان و فعالان جامعه در راستای انتقال این عملکرد‌ها انجام شود.

انتهای پیام/ح

واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی

برچسب ها: نخبگان ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.