برگزاری یادواره جمعی از شهدای محله طلاب مشهد

نهمین یادواره سردار شهید جواد اسماعیل پور طرقی و ۱۱۴ شهید محلات حسین آباد، گلشور و سجادیه طلاب شامگاه جمعه در مشهد برگزار شد.

برگزاری یادواره جمعی از شهدای محله طلاب مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی اسماعیل پور طرقی، دبیر ستاد یادواره شهید اسماعیل‌پور طرقی گفت: برگزاری این یادواره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای محله طلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان برگزار شد و البته امسال یادواره ۱۳۶ شهید دانش آموز ناحیه پنج آموزش و پرورش مشهد نیز در کنار این آئین برگزار گردید.

وی تصریح کرد: در این آئین مردمی که با حضور خانواده شهدا، ساکنان محله طلاب، جمعی از فرماندهان نظامی و تعدادی از اعضای شورای شهر مشهد برگزار شد؛ سردار حسینعلی یوسفعلی زاده مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرات خود از شهید اسماعیل پور را روایت و حجت الاسلام ماندگاری نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سخنرانی کرد.

اسماعیل پور طرقی تصریح کرد: ستاد برگزاری یادواره این شهید بزرگوار در طول سال علاوه بر جذب جوانان و نوجوانان در قالب فعالیت‌های فرهنگی، اقدام به برگزاری دو نوبت اردوی راهیان نور نموده و همچنین با کمک خیرین زمینه ازدواج سه زوج جوان را فراهم کرده است.

وی افزود: امید است در سال جاری با برگزاری طرح ازدواج آسان به وسیله ستاد یادواره سردار شهید جواد اسماعیل پور طرقی ۱۰ زوج جوان زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

سردار شهید جواد اسماعیل پور طرقی در سال ۱۳۴۲ در مشهد به دنیا آمد. وی با بیش از سه سال سابقه حضور در جبهه‌های غرب و جنوب در عملیات والفجر یک در ۲۴ فروردین ۱۳۶۲ در سمت جانشین گردان فلق در منطقه فکه مفقودالاثر شد و پیکر مطهرش در سال ۱۳۷۱ طی تفحص در این منطقه شناسایی و در بهشت رضا (ع) مشهد به خاک سپرده شد.
 
انتهای پیام//ع.م
 

یادواره ۱۱۴ شهید محله طلاب مشهد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.